Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását.
László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként dolgozott. Ezt követően áruházigazgatói pozíciót töltött be a debreceni, majd a miskolci áruházaknál. 8 évig vezette az Auchan legnagyobb üzletét Budaörsön, majd választék- és beszerzési igazgatóként dolgozott a friss területeken. Új pozíciójában csapataival azon dolgozik majd, hogy a vásárlók továbbra is széles termékkínálat és kiváló árak mentén választhassák ki a számukra legmegfelelőbb termékeket.
“Nem könnyű helyzetben vannak ma a vásárlók, de mi továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy mindenki megtalálja az igényeinek és a pénztárcájának megfelelő terméket választékunkban. Mindemellett – ahogy eddig is – törekszünk a jó együttműködések kialakítására, szem előtt tartva a hazai és a fenntarthatósági szempontokat” – mondta Varga László, az Auchan új termékigazgatója.
Ezzel együtt László a management tagja is lesz. A korábbi igazgató, Benoit Barbault augusztusban távozik Magyarországról és az Auchan franciaországi központjában folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkeink
Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak
Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >