Új termék télre a Milli Mia desszertcsaládtól
November végén érkezik a Milli Mia desszertcsalád téli újdonsága, az aszalt szilvás Milli Mia Krémtúró.
A piacon és a vásárlók körében is immár 40 éve sikeres Krémtúró kétség kívül a Milli Mia desszertcsalád legismertebb tagja. A négyszögletes dobozba zárt finomságon generációk nőttek fel és ma is szívesen fogyasztják, hiszen a több évtizedes múlttal rendelkező krémes túródesszert mai receptúráját és minőségét hosszú évek fejlesztése során nyerte el. A népszerű termékcsalád novemberben új taggal bővül; a szezonális Milli Mia Krémtúró aszalt szilvás ízvariáns november közepétől március közepéig lesz kapható, egyedi, zamatos ízélményt nyújtva majd a téli szezonban a tejdesszertek kedvelőinek.
„A téli szezonban kevesebb féle gyümölcs érhető el, mint az év többi részében. Éppen ezért ebben az időszakban az aszalt gyümölcsök és olajos magvak keresettebbek mint tavasszal vagy nyáron. A fogyasztók egyre nyitottabbak az újdonságokra és szinte el is várják, hogy időről időre megújult kínálattal is találkozzanak a polcokon a már megszokott termékeik/ízeik mellett.”– mondta Főfainé Kiss Viktória, a Milli brand managere.
Az állandó kínálat – vaníliás, vaníliás-mazsolás, kekszes, banános, karamellás, joghurtos, marcipános – mellett az aszalt szilvás Krémtúró feltűnő, élénk lila promóciós csomagolásban 2010 november végétől egészen március közepéig lesz elérhető a legtöbb élelmiszer áruház láncban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >