Új televíziós kampányt indít a Mars CE
Új televíziós kampányt indít a Mars CE Magyarországon, ORBIT® rágógumi márkája számára. A Nagy-Britanniában már sikerrel futó Éleszd Fel A Szikrád kampány az önbizalmat és a pozitív kapcsolatépítést állítja fókuszba annak kapcsán, hogy az élet újraindulásával ismét aktuálissá vált az útközbeni felfrissülés. Az új kampány arra biztatja az embereket, hogy a hosszú, otthon töltött időszak után most újra „élesszék fel magukban a szikrát” – mindezt szórakoztatóan eltúlzott módon közvetítve.
“Rendkívül izgatott vagyok, hogy a Nagy-Britanniában sikerrel futó, új ORBIT® televíziós kampányunkat most Magyarországon is bemutathatjuk. A reklámfilm egy optimista üzenetet közvetít a korlátozások utáni időszakban. Célja, hogy mosolyt csaljon az emberek arcára azáltal, hogy eltúlzott módon mutatja be a „normálishoz” való visszatérést, akkor, amikor az már biztonságosnak tekinthető. Mindeközben kulcsfontosságú üzenetet közvetít arról is, miért fontos a rágógumi-fogyasztás a hétköznapjainkban”
– mondta Hompót Emma, a Mars CE portfolió menedzsere.
Miközben az emberek lassan elkezdenek kitekinteni a lezárások utáni világra, az ORBIT® egy olyan eltúlzott képet fest a lezárások utáni hangulatról, amelyben a hétköznapok könnyedebb oldalát és az ország újonnan felfedezett energiáit helyezi középpontba, szemben a korábbi, sivár hétköznapokkal. A reklámfilm a már távolságtartás nélküli világ izgalmát egy egész sor olyan helyzettel festi le, amelyben a többi között az online munkamegbeszélések visszaszorulása, a nyílt csókolózás az utcán, és a reggeli munkába való utazás visszatérésének izgalma is megjelenik. A kampány szereplői, a WC papírt tartó férfi, a fáradt anyuka, aki otthonról próbál dolgozni, és a pizzás dobozok mögül feltámadó lány – csak hogy egy párat említsünk – mind azt mutatják be, hogyan adja vissza az ORBIT® rágógumi az emberek önbizalmát a különböző élethelyzetekben.
Az Energy BBDO által készített reklámfilm az ORBIT® Éleszd fel a szikrád kampányának része, amelynek célja, hogy arra biztassa az embereket, szerezzék vissza az önbizalmukat, és a nehéz mögöttünk álló időszak után végre élvezzék ki a 2021. év előttünk álló, jóval energikusabb részét.
“Amikor itt lesz az ideje, nem csak csendesen kilépünk majd a házból, hanem felvesszük a reggeli újságot és fütyörészve visszasétálunk az irodába. Teljes erőből vetjük majd bele magunkat a visszatérésbe, és segítünk a világnak feléleszteni a benne rejlő szikrát! Mindezt egy csomag ORBIT® segítségével”
– mondták Josh Gross és Pedro Pérez, az Energy BBDO társ-vezető kreatív igazgatói.
Kapcsolódó cikkeink
2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >