Új televíziós kampányt indít a Mars CE
Új televíziós kampányt indít a Mars CE Magyarországon, ORBIT® rágógumi márkája számára. A Nagy-Britanniában már sikerrel futó Éleszd Fel A Szikrád kampány az önbizalmat és a pozitív kapcsolatépítést állítja fókuszba annak kapcsán, hogy az élet újraindulásával ismét aktuálissá vált az útközbeni felfrissülés. Az új kampány arra biztatja az embereket, hogy a hosszú, otthon töltött időszak után most újra „élesszék fel magukban a szikrát” – mindezt szórakoztatóan eltúlzott módon közvetítve.
“Rendkívül izgatott vagyok, hogy a Nagy-Britanniában sikerrel futó, új ORBIT® televíziós kampányunkat most Magyarországon is bemutathatjuk. A reklámfilm egy optimista üzenetet közvetít a korlátozások utáni időszakban. Célja, hogy mosolyt csaljon az emberek arcára azáltal, hogy eltúlzott módon mutatja be a „normálishoz” való visszatérést, akkor, amikor az már biztonságosnak tekinthető. Mindeközben kulcsfontosságú üzenetet közvetít arról is, miért fontos a rágógumi-fogyasztás a hétköznapjainkban”
– mondta Hompót Emma, a Mars CE portfolió menedzsere.
Miközben az emberek lassan elkezdenek kitekinteni a lezárások utáni világra, az ORBIT® egy olyan eltúlzott képet fest a lezárások utáni hangulatról, amelyben a hétköznapok könnyedebb oldalát és az ország újonnan felfedezett energiáit helyezi középpontba, szemben a korábbi, sivár hétköznapokkal. A reklámfilm a már távolságtartás nélküli világ izgalmát egy egész sor olyan helyzettel festi le, amelyben a többi között az online munkamegbeszélések visszaszorulása, a nyílt csókolózás az utcán, és a reggeli munkába való utazás visszatérésének izgalma is megjelenik. A kampány szereplői, a WC papírt tartó férfi, a fáradt anyuka, aki otthonról próbál dolgozni, és a pizzás dobozok mögül feltámadó lány – csak hogy egy párat említsünk – mind azt mutatják be, hogyan adja vissza az ORBIT® rágógumi az emberek önbizalmát a különböző élethelyzetekben.
Az Energy BBDO által készített reklámfilm az ORBIT® Éleszd fel a szikrád kampányának része, amelynek célja, hogy arra biztassa az embereket, szerezzék vissza az önbizalmukat, és a nehéz mögöttünk álló időszak után végre élvezzék ki a 2021. év előttünk álló, jóval energikusabb részét.
“Amikor itt lesz az ideje, nem csak csendesen kilépünk majd a házból, hanem felvesszük a reggeli újságot és fütyörészve visszasétálunk az irodába. Teljes erőből vetjük majd bele magunkat a visszatérésbe, és segítünk a világnak feléleszteni a benne rejlő szikrát! Mindezt egy csomag ORBIT® segítségével”
– mondták Josh Gross és Pedro Pérez, az Energy BBDO társ-vezető kreatív igazgatói.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Így készítsük fel négylábú kedvenceinket az irodában töltött időre
Néhány évvel ezelőtt még csupán elvétve találtunk olyan irodát, ahol…
Tovább olvasom >Orbit-kutatás: A magyar fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek át mikrostressz pillanatokat
A 18-26 év közötti fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >