Új televíziós kampányt indít a Mars CE
Új televíziós kampányt indít a Mars CE Magyarországon, ORBIT® rágógumi márkája számára. A Nagy-Britanniában már sikerrel futó Éleszd Fel A Szikrád kampány az önbizalmat és a pozitív kapcsolatépítést állítja fókuszba annak kapcsán, hogy az élet újraindulásával ismét aktuálissá vált az útközbeni felfrissülés. Az új kampány arra biztatja az embereket, hogy a hosszú, otthon töltött időszak után most újra „élesszék fel magukban a szikrát” – mindezt szórakoztatóan eltúlzott módon közvetítve.
“Rendkívül izgatott vagyok, hogy a Nagy-Britanniában sikerrel futó, új ORBIT® televíziós kampányunkat most Magyarországon is bemutathatjuk. A reklámfilm egy optimista üzenetet közvetít a korlátozások utáni időszakban. Célja, hogy mosolyt csaljon az emberek arcára azáltal, hogy eltúlzott módon mutatja be a „normálishoz” való visszatérést, akkor, amikor az már biztonságosnak tekinthető. Mindeközben kulcsfontosságú üzenetet közvetít arról is, miért fontos a rágógumi-fogyasztás a hétköznapjainkban”
– mondta Hompót Emma, a Mars CE portfolió menedzsere.
Miközben az emberek lassan elkezdenek kitekinteni a lezárások utáni világra, az ORBIT® egy olyan eltúlzott képet fest a lezárások utáni hangulatról, amelyben a hétköznapok könnyedebb oldalát és az ország újonnan felfedezett energiáit helyezi középpontba, szemben a korábbi, sivár hétköznapokkal. A reklámfilm a már távolságtartás nélküli világ izgalmát egy egész sor olyan helyzettel festi le, amelyben a többi között az online munkamegbeszélések visszaszorulása, a nyílt csókolózás az utcán, és a reggeli munkába való utazás visszatérésének izgalma is megjelenik. A kampány szereplői, a WC papírt tartó férfi, a fáradt anyuka, aki otthonról próbál dolgozni, és a pizzás dobozok mögül feltámadó lány – csak hogy egy párat említsünk – mind azt mutatják be, hogyan adja vissza az ORBIT® rágógumi az emberek önbizalmát a különböző élethelyzetekben.
Az Energy BBDO által készített reklámfilm az ORBIT® Éleszd fel a szikrád kampányának része, amelynek célja, hogy arra biztassa az embereket, szerezzék vissza az önbizalmukat, és a nehéz mögöttünk álló időszak után végre élvezzék ki a 2021. év előttünk álló, jóval energikusabb részét.
“Amikor itt lesz az ideje, nem csak csendesen kilépünk majd a házból, hanem felvesszük a reggeli újságot és fütyörészve visszasétálunk az irodába. Teljes erőből vetjük majd bele magunkat a visszatérésbe, és segítünk a világnak feléleszteni a benne rejlő szikrát! Mindezt egy csomag ORBIT® segítségével”
– mondták Josh Gross és Pedro Pérez, az Energy BBDO társ-vezető kreatív igazgatói.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Terápia időpont nélkül, munkaidőben – a kutyabarát iroda nagyon adja
A stresszoldás és a mentális jóllét igen fontos hatással van…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >