Új technológiával segíti a Tesco a látássérült vásárlókat az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 13. 09:02
🎧 Hallgasd a cikket:

A Tesco az első nagy európai szupermarketlánc, amely partnerségre lépett a Be My Eyes alkalmazással annak érdekében, hogy brit üzleteiben élő videós segítséget tudjon nyújtsani vak és gyengénlátó vásárlóinak.

Az október 10-i Látás Világnapján kezdődő hat hónapos kísérleti program célja, hogy az alkalmazás felhasználói közvetlen élő videós kapcsolatba léphessenek az áruház munkatársaival és valós idejű, személyre szabott támogatást kapjanak a vásárlás során.

Az alkalmazás segítségével a vásárlók azonosíthatják a termékeket, ellenőrizhetik a lejárati dátumokat és méreteket, megerősíthetik a Clubcard ajánlatokat, valamint segítséget kérhetnek az önkiszolgáló pénztáraknál is.

A Tesco szerint az újítás része annak a hosszú távú elköteleződésnek, amely az akadálymentesség és befogadás jegyében zajlik, és a kereskedő Royal National Institute of Blind People (RNIB) szervezettel való együttműködésére épít.

A Tesco emellett az önkiszolgáló kasszák képernyőin megjelenő információk olvashatóságát igyekszik javítani egy újonnan bevezetett nagy kontrasztú és nagyított szöveges funkcióval.

Kapcsolódó cikkeink