Új taggal bővül a Mars közép-európai vezetősége
A globális FMCG-vállalatként is családi kézben maradó Mars új vezetőségi tagot köszönt: a vállalati kommunikációs stratégia részeként Zuzana Lošáková csatlakozik a céghez, aki a közép-európai klaszter corporate affairs igazgatójaként dolgozik a jövőben. A stratégia célja, hogy 2018-ban a Mars minden közép-európai országban, így Magyarországon is erősítse a vállalati kommunikációját.
Mivel a Mars eddigi közép-európai kommunikációja elsősorban a márkákra helyezte a hangsúlyt, a vállalat az új évben úgy döntött, hogy növeli a márkák mögött álló cég kommunikációját is. Zuzana Lošáková a közép-európai vezetőségi csapat tagjaként a corporate affairs igazgatói posztot fogja betölteni: “Szeretném, ha a közép-európai, így a magyar fogyasztóink is megismernék a szeretett termékeik mögött álló vállalatot, az értékeinket, valamint azt, ahogyan dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk azért, hogy fenntarthatóvá váljunk egy generáció alatt” – összegezte Zuzana Lošáková.
Zuzana feladata a külső és belső kommunikáció irányítása mellett a public affairs feladatok ellátása, valamint a külső érdekeltekkel, például szakmai szövetségekkel való kapcsolattartás lesz a magyar, a cseh, a szlovák és a román piacokat magába foglaló Mars Multisales Central Europe szervezeten belül.
“A Mars egy olyan családi vállalkozás, amely rendkívül sokat kínál azoknak a tehetséges embereknek, akik szeretnének szakmailag fejlődni, illetve minden “Munkatársával” – hiszen így hívjuk az alkalmazottainkat – ugyanolyan jól bánik. Ez abban is megmutatkozik, hogy a Mars rendszeresen élen végez a világ legrangosabb dolgozói elégedettséggel kapcsolatos felmérésein, ilyen például a Great Place to Work®. Jelentős célom, hogy a Mars, mint kiváló munkáltató a jövőben nagyobb hangsúlyt kapjon” – hangsúlyozta Zuzana.
Zuzana, aki Szlovákiából érkezett a Mars prágai központjába, 15 éves tapasztalattal rendelkezik a corporate affairs és a PR területén – karrierjét egy PR ügynökségnél kezdte, majd vállalati kommunikációs menedzserként, illetve public affairs menedzserként kapott lehetőséget egy ismert nemzetközi vállalat gyorsan növekvő fogyasztóicikk-szegmensében. Legutóbb egy vezető kiskereskedelmi lánc kommunikációs vezetőjeként dolgozott, ahol a teljes külső és belső kommunikáció, a public affairs és a CSR területeit vezette. Nagy tapasztalata van cégek és iparok képviseletében a kereskedelmi igazgatóságokkal és munkáltatói szövetségekkel szemben.
“A Mars egész magyarországi csapata nevében örömmel és izgatottan üdvözlöm Zuzanát – biztos vagyok abban, hogy munkatapasztalata segíteni fogja a Marsnál eltöltött idejét! Nagyon várjuk, hogy Budapestről támogathassuk a napi munkáját, így egységeink továbbra is olyan növekedést biztosíthatnak, amelyre büszkék lehetünk” – tette hozzá Sófalvi Attila, a Mars Magyarország piaci igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >