Új szuperhős születik? – Megújul a HELL népszerű terméke
Április közepétől vadonatúj karakterek bukkannak fel a képernyőkön, igaz nem egy egész estés mozifilmben, hanem egy különleges, hollywoodi filmes technikával készült magával ragadó reklámfilmben. A film főszereplőinek rendkívüliségét az adja, hogy ők valójában nem mások, mint a bennünk rejtőző vagányabb, élettel teli „én”-ünk. A karakterek egy kis segítséggel bármikor előhívhatók mindannyiunkból, így lazán és könnyedén átlendülhetünk a hétköznapok monotonitásán, nehézségein.
A Magyarország piacvezető energiaitalát gyártó HELL ENERGY 2019 nyarán vezette be az ENERGY COFFEE márkát. A környezetbarát aludobozba zárt, valódi Arabica és Robusta kávékivonatot és tejet tartalmazó, harmonikus ízvilágú jegeskávék gyorsan piacvezetők lettek hazánkban és több külföldi piacon is. A márka 2023-as éve a megújulásról szól: a termékportfolió egységesebb, letisztult designt kapott, a receptúra tökéletesedett, és új nevet is kapott a termékcsalád, így a fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői már HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket.
„A megújulásra és névváltásra egy intenzív kampánnyal hívjuk fel a figyelmet, melyhez a hollywoodi szuperprodukciókban használt technológiával készült reklámfilmet forgattunk. A film központi szereplői a HELL ICE COFFEE-t kortyolgató jégemberek, akik vidám, vagány és cool személyiségükkel üde színfoltjai a nagyvárosi forgatagnak”
– mondta el Szekeres Dóra, a HELL ICE COFFEE senior brand managere.
A HELL cégcsoport eddigi egyik leglátványosabb reklámfilmje télből varázsol nyarat, Budapestből New York-ot, és – a hazai reklámfilmekben elsők között alkalmazott motion capture technika segítségével – táncosokból jégembereket. A film forgatása tavaly decemberben négy budapesti helyszínen zajlott, közel 200 fős stáb, több tucat statiszta és professzionális táncosok közreműködésével. A munka során a táncosok egy speciális ruházatot viseltek, mely testük minden apró rezdülését tökéletesen rögzítette, és az így felvett mozgó 3D alakokra kerültek rá a több hónapos utómunka során a jégember külsők, elérve azt, hogy a social média használók és televíziónézők, a járókelők, és az üzletek vásárlói is úgy érezhetik, a jégemberek köztünk járnak.
A kreatív koncepcióért a feat. reklámügynökség, míg a produkcióért a 235 Film felelt.
A HELL ICE COFFEE reklámfilmje:
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházása
Átadásra került a Hell Energy 80 milliárd forint értékű kapacitásbővítő…
Tovább olvasom >Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >