Új szuperhős születik? – Megújul a HELL népszerű terméke
Április közepétől vadonatúj karakterek bukkannak fel a képernyőkön, igaz nem egy egész estés mozifilmben, hanem egy különleges, hollywoodi filmes technikával készült magával ragadó reklámfilmben. A film főszereplőinek rendkívüliségét az adja, hogy ők valójában nem mások, mint a bennünk rejtőző vagányabb, élettel teli „én”-ünk. A karakterek egy kis segítséggel bármikor előhívhatók mindannyiunkból, így lazán és könnyedén átlendülhetünk a hétköznapok monotonitásán, nehézségein.

A márka 2023-as éve a megújulásról szól
A Magyarország piacvezető energiaitalát gyártó HELL ENERGY 2019 nyarán vezette be az ENERGY COFFEE márkát. A környezetbarát aludobozba zárt, valódi Arabica és Robusta kávékivonatot és tejet tartalmazó, harmonikus ízvilágú jegeskávék gyorsan piacvezetők lettek hazánkban és több külföldi piacon is. A márka 2023-as éve a megújulásról szól: a termékportfolió egységesebb, letisztult designt kapott, a receptúra tökéletesedett, és új nevet is kapott a termékcsalád, így a fogyasztásra kész jegeskávék kedvelői már HELL ICE COFFEE néven találják meg a boltok polcain a termékeket.
„A megújulásra és névváltásra egy intenzív kampánnyal hívjuk fel a figyelmet, melyhez a hollywoodi szuperprodukciókban használt technológiával készült reklámfilmet forgattunk. A film központi szereplői a HELL ICE COFFEE-t kortyolgató jégemberek, akik vidám, vagány és cool személyiségükkel üde színfoltjai a nagyvárosi forgatagnak”
– mondta el Szekeres Dóra, a HELL ICE COFFEE senior brand managere.
A HELL cégcsoport eddigi egyik leglátványosabb reklámfilmje télből varázsol nyarat, Budapestből New York-ot, és – a hazai reklámfilmekben elsők között alkalmazott motion capture technika segítségével – táncosokból jégembereket. A film forgatása tavaly decemberben négy budapesti helyszínen zajlott, közel 200 fős stáb, több tucat statiszta és professzionális táncosok közreműködésével. A munka során a táncosok egy speciális ruházatot viseltek, mely testük minden apró rezdülését tökéletesen rögzítette, és az így felvett mozgó 3D alakokra kerültek rá a több hónapos utómunka során a jégember külsők, elérve azt, hogy a social média használók és televíziónézők, a járókelők, és az üzletek vásárlói is úgy érezhetik, a jégemberek köztünk járnak.
A kreatív koncepcióért a feat. reklámügynökség, míg a produkcióért a 235 Film felelt.
A HELL ICE COFFEE reklámfilmje:
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a HELL Boxing Kings: 2025-ben berobban a küzdősport új korszaka!
Készülj, mert 2025-ben a ring ismét lángra kap! A HELL…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca
Van egy név, akit senkinek sem kell bemutatni. A Transformers…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >