Új szervezeti egységet hoz létre a Tesco
A Tesco új üzleti egységet hoz létre Tesco Európa néven; a jövőben Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország egységes vezetéssel működik tovább – közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. sajtóosztálya az MTI érdeklődésére.
Azt is megjegyzik, hogy a Tesco magyarországi működését már az elmúlt hónapokban áttekintette és meghozta a szükséges hatékonyságnövelő intézkedéséket, így csoportos létszámleépítés nincs napirenden.
A tájékoztatás szerint a változtatással azt szeretnék eléri, hogy a Tesco megerősítse és hatékonyabbá tegye európai működését, valamint erőforrásokat szabadítson fel arra, hogy ismét a vásárlókra és a munkatársakra tudjon fókuszálni.
A változás nem érinti az egyes országokban működő központi irodákat, így a budaörsi irodát sem. Ezek a jövőben is megmaradnak, hiszen a helyi kapcsolatokra, szaktudásra, piaci ismeretekre mindenütt szükség van ahhoz, hogy a Tesco továbbra a vásárlók kiszolgálására tudjon koncentrálni – áll a közleményben. Az átalakulás a napi működésre nincs hatással, a Tesco 209 magyarországi áruháza továbbra is a megszokott rendben és színvonalasan szolgálja ki a vásárlókat – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >