Új szervezeti egységet hoz létre a Tesco
A Tesco új üzleti egységet hoz létre Tesco Európa néven; a jövőben Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország egységes vezetéssel működik tovább – közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. sajtóosztálya az MTI érdeklődésére.
Azt is megjegyzik, hogy a Tesco magyarországi működését már az elmúlt hónapokban áttekintette és meghozta a szükséges hatékonyságnövelő intézkedéséket, így csoportos létszámleépítés nincs napirenden.
A tájékoztatás szerint a változtatással azt szeretnék eléri, hogy a Tesco megerősítse és hatékonyabbá tegye európai működését, valamint erőforrásokat szabadítson fel arra, hogy ismét a vásárlókra és a munkatársakra tudjon fókuszálni.
A változás nem érinti az egyes országokban működő központi irodákat, így a budaörsi irodát sem. Ezek a jövőben is megmaradnak, hiszen a helyi kapcsolatokra, szaktudásra, piaci ismeretekre mindenütt szükség van ahhoz, hogy a Tesco továbbra a vásárlók kiszolgálására tudjon koncentrálni – áll a közleményben. Az átalakulás a napi működésre nincs hatással, a Tesco 209 magyarországi áruháza továbbra is a megszokott rendben és színvonalasan szolgálja ki a vásárlókat – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >