Új szereplő a digitálisreklám-piacon
Idén nyáron új médiatulajdonos cég jelenik meg a hazai indoorpiacon. Az Infirio Kft. digital signage szolgáltatással céloz meg egy prémium, 18–29 éves célcsoportot.A cég ismert, magas presztízsű budapesti és vidéki HoReCa-helyszíneken helyez el nagyméretű digitális kijelzőket. Már a nyár elején közel 200 kijelző érhető el várhatóan 40 szórakozóhelyen.
A digital signage-ben rejlő lehetőségeknek köszönhetően az eszközökön nem csupán egyedi, interaktív hirdetések, hanem a helyszíneken egyedi vizuális effektek és egyéb szórakoztató tartalmak jelennek meg folyamatos, napi online frissítéssel, ezáltal is biztosítva a célcsoport figyelmének fenntartását és az üzenet hatékony bevésődését.
A tervek szerint az év végére a hálózat klubjainak száma megtriplázódik, kiegészülve az ősszel, télen is erős elérést biztosító szórakozóhelyekkel és éttermekkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >