Új szénsavasvíz-márkát jelentett be a Coca-Cola
2020 tavaszán debütál az Egyesült Államokban a Coca-Cola legújabb, AHA márkanév alatt elérhető ízesített szénsavas vize. A szénsavas üdítőitalok egyre mérséklődő fogyasztása nyomán a cég és riválisa, a PepsiCo is kénytelen ezen italok marketingjébe egyre többet invesztálni és egészségesebb alternatívák után kutatni.
A palackozott ízesített vizek egyre népszerűbbek: forgalmuk 2018-ban 26%-kal nőtt a Beverage Marketing adatai szerint. Bár ez az italféleség a teljes palackozottvíz-piacnak csak egy töredékét adja, mégis sokkal gyorsabban bővül, mint a mentes vizek részesedése.
Az AHA nyolc ízvariánsa közül kettő – a citrus+zöld tea és a fekete cseresznye+kávé – koffeint is tartalmaz majd, és dobozos formában kerül forgalomba.
Az AHA nem az első próbálkozása a Coca-Colának a szénsavas vizek piacán: 2014-ben vezette be Dasani vizeket. Ezek helyére kerül most az AHA az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
