Új szénsavasvíz-márkát jelentett be a Coca-Cola
2020 tavaszán debütál az Egyesült Államokban a Coca-Cola legújabb, AHA márkanév alatt elérhető ízesített szénsavas vize. A szénsavas üdítőitalok egyre mérséklődő fogyasztása nyomán a cég és riválisa, a PepsiCo is kénytelen ezen italok marketingjébe egyre többet invesztálni és egészségesebb alternatívák után kutatni.
A palackozott ízesített vizek egyre népszerűbbek: forgalmuk 2018-ban 26%-kal nőtt a Beverage Marketing adatai szerint. Bár ez az italféleség a teljes palackozottvíz-piacnak csak egy töredékét adja, mégis sokkal gyorsabban bővül, mint a mentes vizek részesedése.
Az AHA nyolc ízvariánsa közül kettő – a citrus+zöld tea és a fekete cseresznye+kávé – koffeint is tartalmaz majd, és dobozos formában kerül forgalomba.
Az AHA nem az első próbálkozása a Coca-Colának a szénsavas vizek piacán: 2014-ben vezette be Dasani vizeket. Ezek helyére kerül most az AHA az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >