Új szénsavasvíz-márkát jelentett be a Coca-Cola
2020 tavaszán debütál az Egyesült Államokban a Coca-Cola legújabb, AHA márkanév alatt elérhető ízesített szénsavas vize. A szénsavas üdítőitalok egyre mérséklődő fogyasztása nyomán a cég és riválisa, a PepsiCo is kénytelen ezen italok marketingjébe egyre többet invesztálni és egészségesebb alternatívák után kutatni.
A palackozott ízesített vizek egyre népszerűbbek: forgalmuk 2018-ban 26%-kal nőtt a Beverage Marketing adatai szerint. Bár ez az italféleség a teljes palackozottvíz-piacnak csak egy töredékét adja, mégis sokkal gyorsabban bővül, mint a mentes vizek részesedése.
Az AHA nyolc ízvariánsa közül kettő – a citrus+zöld tea és a fekete cseresznye+kávé – koffeint is tartalmaz majd, és dobozos formában kerül forgalomba.
Az AHA nem az első próbálkozása a Coca-Colának a szénsavas vizek piacán: 2014-ben vezette be Dasani vizeket. Ezek helyére kerül most az AHA az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >