Új szenior márkamenedzser vezetésével kezdi a 2019-es sörszezont a Borsodi
Februártól új szenior márkamenedzser felügyeli az egyik legnépszerűbb hazai sörmárka megújulását, Spiegel György személyében. A Borsodi Sörgyárhoz érkező szakember évtizedes nagyvállalati tapasztalatot hoz magával. Elsőszámú célja tovább erősíteni a Borsodi márkanevet, hogy a sörfogyasztók elsőszámú választásává váljon.
Spiegel György több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a hazai és nemzetközi élelmiszeriparban, emellett a nemzetközi kihívásokat is jól ismerheti, hiszen több évet dolgozott az Egyesült Királyságban marketing területen. A Borsodihoz február elején érkezett, elsőszámú célja, hogy a Borsodi márka megújulását koordinálja annak érdekében, hogy újra a hazai sörfogyasztók kedvencévé váljon.
„Nagy örömmel csatlakoztam a Borsodi Sörgyárhoz, hiszen mindig is kerestem az emberközpontú, ugyanakkor professzionális munkahelyi közeget, amit itt úgy érzem meg is találtam” – jelentette ki Spiegel György. Az pedig kifejezetten a habos oldal, hogy Magyarország egyik legnépszerűbb és nagy ambíciókkal rendelkező márkájához kerültem, tele izgalmas feladatokkal és kihívásokkal.”
Kiválasztásában nagy szerepet játszott, hogy tapasztalatai miatt tökéletesen ismeri a hazai sörpiac minden kihívását, és széleskörű tapasztalattal rendelkezik. Így joggal számíthat a Borsodi arra, hogy hamar eléri saját és a vállalat céljait.
„Fontos volt, hogy olyan embert találjunk, akinek széles körű FMCG tapasztalata van, kézzelfogható eredményeket ért el munkája során, és mind a Borsodi, mind anyavállalata, a Molson Coors vállalati kultúrájába könnyen tud beilleszkedni” – mondta el róla a Borsodi sörgyár marketing igazgatója, Juhász Péter Tibor. Új kollégánk személyében biztos vagyok benne, hogy megtaláltuk az ideális embert a feladatra, és közösen sikerrel tudjuk folytatni a Borsodi márka tavaly megkezdett megújítását”
Spiegel György februártól tölti be a Borsodi szenior márkamenedzser posztját.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >