Új szelek a magyar diszkontpiacon
Õsszel indulhat az Aldi, a német Lidl diszkontlánc versenytársa.
Már az üzletvezetőket toborozzák az osztrák érdekeltségű
Aldinál, akik több hónapos külföldi felkészítés után várhatólag ősztől kezdik
meg a munkát itthon is. A 2005-ben alapított Aldi Magyarország Holding állítólag már több mint két tucat ingatlant
vásárolt az ország több pontján, a beépítés egyszerre indul.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >