Új szektorvezető a GfK Hungáriánál
2009. január 1-jétől Steigervald Krisztián tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet fogyasztási cikkek szektormenedzseri pozícióját.A GfK Hungáriához 2003-ban csatlakozott szakember 2004 óta nagy sikerrel vezeti a kvalitatív kutatásokat. Kinevezését megelőzően Krisztián töltötte be a tudásmenedzsment vezetői pozícióját, emellett nevéhez fűződik a szemkamera alapú kutatások bevezetése is. Új pozíciójában feladata a GfK Hungária ügyfélkapcsolatainak kiterjesztése a fogyasztási cikkek magyar piacán. Emellett ő felel a jövőben az FMCG-területen végzett ad hoc kutatásokért is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >