Új szektorvezető a GfK Hungáriánál
2009. január 1-jétől Steigervald Krisztián tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet fogyasztási cikkek szektormenedzseri pozícióját.A GfK Hungáriához 2003-ban csatlakozott szakember 2004 óta nagy sikerrel vezeti a kvalitatív kutatásokat. Kinevezését megelőzően Krisztián töltötte be a tudásmenedzsment vezetői pozícióját, emellett nevéhez fűződik a szemkamera alapú kutatások bevezetése is. Új pozíciójában feladata a GfK Hungária ügyfélkapcsolatainak kiterjesztése a fogyasztási cikkek magyar piacán. Emellett ő felel a jövőben az FMCG-területen végzett ad hoc kutatásokért is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >