Új szektorvezető a GfK Hungáriánál
2009. január 1-jétől Steigervald Krisztián tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet fogyasztási cikkek szektormenedzseri pozícióját.A GfK Hungáriához 2003-ban csatlakozott szakember 2004 óta nagy sikerrel vezeti a kvalitatív kutatásokat. Kinevezését megelőzően Krisztián töltötte be a tudásmenedzsment vezetői pozícióját, emellett nevéhez fűződik a szemkamera alapú kutatások bevezetése is. Új pozíciójában feladata a GfK Hungária ügyfélkapcsolatainak kiterjesztése a fogyasztási cikkek magyar piacán. Emellett ő felel a jövőben az FMCG-területen végzett ad hoc kutatásokért is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >