Új szaúdi media city központ épül – a háttérben az Alibaba áll
Szaúd-Arábia megállapodást írt alá egy a kínai Alibabához köthető pénzügyi alappal egy új központ építéséről a királyság fővárosának „média city”-jében. Az aláírók felek Badr bin Abdullah bin Farhan herceg és Jerry Li, a WTP Capital alapító partnere, amely cég hátterében Jack Ma, az Alibaba vezetője áll.
A megállapodással a szaúdiak célja az, hogy a világ minden tájáról innovációs cégeket vonzzanak az országba, ezzel pedig megvalósítsák a túlnyomórészt olajra támaszkodó gazdaság diverzifikálását.
A térség vezető médiaközpontjával, a Dubai Media City-vel versenyre kelő média city Riyadh követségi negyedében lesz, az új központ pedig a szaúdi irányítás alatt álló, jelenleg Dubaiban székelő MBC médiacsoportnak, valamint a csoport tulajdonában álló Al Arabiya és Al Hadath testvércsatornáknak ad helyet.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciát használ a szaúd-arábiai Panda Retail az árképzésben
A mesterséges intelligenciára alapuló árképzést a kiskereskedő mintegy 200 hiper-…
Tovább olvasom >Bővíti szaúd-arábiai snacküzemét a PepsiCo
A PepsiCo „a fenntartható élelmiszertermelés fellendítését célzó” Saud Arabia Vision…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >