Új szabályozást vezetnek be a „geoblocking” ellen
Az Európai Unió új szabályozással készül véget vetni a „geoblocking” nevű gyakorlatnak, amely során a felhasználókat földrajzi elhelyezkedésük alapján diszkriminálják a cégek. 2018. december 3-ától tilos az Európai Unió állampolgárainak földrajzi helyzetük alapján eltérő tartalmat megjeleníteni, valamint különböző ajánlatokat és árakat adni a webshopunkban. Nem tagadhatjuk meg a kiszolgálásukat sem, sem digitális, sem fizikai termékekre vonatkozóan, ellenben, ha mi nem szállítunk ki az adott külföldi országba, erről a vásárló köteles saját maga gondoskodni. //
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Farkas Sándor: meg kell maradnia a területalapú támogatásnak a 2028 utáni, hétéves uniós költségvetésben is
Magyarország azt szeretné, hogy a 2028 utáni uniós költségvetési időszakban…
Tovább olvasom >Zöld utat adott az EU az alkoholmentes bio bor készítésnek
Az Európai Unió Bizottsága az ökorendelet megfelelő módosításával lehetővé tette,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Részben az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése húzza le az európai tőzsdéket
Gyengültek a vezető európai tőzsdemutatók péntek délelőtt elsősorban az utaztatási…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Pest, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom adta a legtöbb belföldi turistát tavaly
Minden korábbinál több, közel 18 millió turista érkezett a hazai…
Tovább olvasom >