Új szabályozást vezetnek be a „geoblocking” ellen
Az Európai Unió új szabályozással készül véget vetni a „geoblocking” nevű gyakorlatnak, amely során a felhasználókat földrajzi elhelyezkedésük alapján diszkriminálják a cégek. 2018. december 3-ától tilos az Európai Unió állampolgárainak földrajzi helyzetük alapján eltérő tartalmat megjeleníteni, valamint különböző ajánlatokat és árakat adni a webshopunkban. Nem tagadhatjuk meg a kiszolgálásukat sem, sem digitális, sem fizikai termékekre vonatkozóan, ellenben, ha mi nem szállítunk ki az adott külföldi országba, erről a vásárló köteles saját maga gondoskodni. //
Kapcsolódó cikkeink
Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság engedélyezte a géntechnológiával módosított szójabab behozatalát az EU-ba
Az Európai Bizottság engedélyezte a géntechnológiával módosított szójabab uniós behozatalát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >