Új szabályozást vezetnek be a „geoblocking” ellen
Az Európai Unió új szabályozással készül véget vetni a „geoblocking” nevű gyakorlatnak, amely során a felhasználókat földrajzi elhelyezkedésük alapján diszkriminálják a cégek. 2018. december 3-ától tilos az Európai Unió állampolgárainak földrajzi helyzetük alapján eltérő tartalmat megjeleníteni, valamint különböző ajánlatokat és árakat adni a webshopunkban. Nem tagadhatjuk meg a kiszolgálásukat sem, sem digitális, sem fizikai termékekre vonatkozóan, ellenben, ha mi nem szállítunk ki az adott külföldi országba, erről a vásárló köteles saját maga gondoskodni. //
Kapcsolódó cikkeink
Műanyag csomagolási hulladék az EU-ban: 35,3 kg/fő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülhetnek fel a magyar cégek az új kereskedelmi világrendre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Élelmiszerbank 44 000 élelmiszercsomagot állít össze az ALDI első adventi vásárának bevételéből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
