Új stratégia a MOM Parktól
Új üzletek nyitásával, a bérbe adható területek növelésével és a korábbi bérlemények felújításával célozza meg a MOM Park vagyonkezelője a budai dolgozói, lakó- és üzleti réteget.
A vagyonkezelő stratégiája szerint a bevásárlóközpont egy olyan egyedi bérlői mixet kíván létrehozni, amely egyedülálló Budapesten, és amely képes kielégíteni a város igényeit – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >