Új stratégia a MOM Parktól
Új üzletek nyitásával, a bérbe adható területek növelésével és a korábbi bérlemények felújításával célozza meg a MOM Park vagyonkezelője a budai dolgozói, lakó- és üzleti réteget.
A vagyonkezelő stratégiája szerint a bevásárlóközpont egy olyan egyedi bérlői mixet kíván létrehozni, amely egyedülálló Budapesten, és amely képes kielégíteni a város igényeit – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >