Új stratégia a MOM Parktól
Új üzletek nyitásával, a bérbe adható területek növelésével és a korábbi bérlemények felújításával célozza meg a MOM Park vagyonkezelője a budai dolgozói, lakó- és üzleti réteget.
A vagyonkezelő stratégiája szerint a bevásárlóközpont egy olyan egyedi bérlői mixet kíván létrehozni, amely egyedülálló Budapesten, és amely képes kielégíteni a város igényeit – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >