Új Starbucks regionális vezető
Az AmRest Holding SE, a Starbucks üzemeltetője Hanna Nowakot nevezte ki Csehország és Magyarország új regionális vezetőjének.
Hanna Nowak 2013 januárjában csatlakozott az AmResthez vezető marketingmenedzserként. A 17 éves FMCG tapasztalattal rendelkező stratégiai és üzleti vezető korábban az Unilevernél dolgozott márkafejlesztési igazgatóként Londonban. Ezt megelőzően az egészségügyi és higiéniai termékeket gyártó Reckitt Benckiser marketingvezetőjeként tevékenykedett. Új pozíciójában a magyarországi és csehországi Starbucks üzletek működéséért felel.
„Nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a cseh- és magyarországi Starbucks csapatnak, hiszen ebben a két országban rengeteg elkötelezett rajongója van a márkának. A jövőbeli terveink között szerepel a kávézók számának további növelése, és hogy még közelebb kerüljünk vásárlóinkhoz. Számunkra a legfontosabb az ő elégedettségük, így partnereink közreműködésével igyekszünk mindig a legjobb minőségű kávét és világszínvonalú szolgáltatást nyújtani” – mondta Hanna Nowak a kinevezésekor.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >