Új SPAR üzlet nyílt Szombathelyen
A szombathelyi Savaria Plazában nyitotta meg legújabb üzletét a SPAR. A több mint 300 millió forintból kialakított szupermarketben a megszokott SPAR minőség jegyében még szélesebb árukínálattal, helyben sütött pékárukkal és készételekkel találkozhatnak a vásárlók.
Tovább folytatja az expanziót a SPAR csoport, amelynek legújabb áruháza ma nyílt meg Szombathelyen, a Savaria Plazában. „A szupermarket több ezer árucikket tartalmazó kínálatában megtalálhatóak a márkatermékek mellett a SPAR sajátmárkás árucikkei, valamint a vállalat bicskei Regnum Húsüzeméből származó, ellenőrzött minőségű frisshús termékek is”-mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A több mint 700 négyzetméteres eladóteret a legújabb belsőépítészeti és boltberendezési koncepciónak megfelelően alakították ki, így már a bejárattól jól átláthatók a friss árucsoportok területei. A vásárlókat piacjellegű zöldséges részleg fogadja, ahonnan a látványpékség mellett a friss pékáru zónáján keresztül jutnak el a csemegepultig, ahol felvágottak, sajtok, és húsfélék rendkívül széles választéka található. Ezek mellett újdonságként a SPAR to Go-ban minőségi készételek, szendvicsek és grilltermékek, egészséges saláták között válogathatnak a vásárlók. A szupermarketben megvásárolhatóak az egyre népszerűebb SPAR convenience termékek, például vegetáriánus hideg szendvicsek, friss saláták, müzlik és gyümölcssaláták is.
A beruházás során nagy figyelmet fordítottak az energiatakarékosságra is. Az üzletben kizárólag takarékos LED lámpák világítanak és a legújabb környezetvédelmi előírásoknak megfelelő modern hűtőrendszert és épületfelügyeleti rendszert építettek be. Az új szupermarket 26 szakképzett eladónak teremtett új munkahelyet.
A vasi megyeszékhely legújabb SPAR üzlete a Savaria Plazában hétfőtől-szombatig 7-20 óra között, vasárnap 8-18 óráig várja vásárlóit.
A SPAR Magyarország jelenleg 343 szupermarketet működtet hazánkban, az INTERSPAROK száma 32, míg a franchise rendszerhez pedig már 108 üzlet tartozik.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >