Új SPAR-kampány. Nekem. Neked. Nektek.
Vidám, energikus, feszes, klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR. A kampányt a Spice Communication készítette.
Számos kutatás, a fogyasztói igények felmérése és a trendek elemzése előzte meg azt a stratégiai döntést, melynek eredményeképpen a 2019-es kreatív platform igazi frissességet hozott az üzletlánc szemléletében. A cél egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC kommunikáció alapköveinek letétele volt.
Minden eddiginél fontosabbá vált, hogy vásárlóbarát akcióinkon valamint gazdag, minőségi szortimentünkön túl hirdetéseink kreatív megvalósításával is reagáljunk a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
Egy igazán egyedi, csak a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztünk megteremteni. A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is. – tette hozzá Herpay Kazi, a Spice Communication kreatívigazgatója.
Top Akciós image szpot:
Zwilling szpot:
Werkfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >