Új SPAR-kampány. Nekem. Neked. Nektek.
Vidám, energikus, feszes, klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR. A kampányt a Spice Communication készítette.
Számos kutatás, a fogyasztói igények felmérése és a trendek elemzése előzte meg azt a stratégiai döntést, melynek eredményeképpen a 2019-es kreatív platform igazi frissességet hozott az üzletlánc szemléletében. A cél egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC kommunikáció alapköveinek letétele volt.
Minden eddiginél fontosabbá vált, hogy vásárlóbarát akcióinkon valamint gazdag, minőségi szortimentünkön túl hirdetéseink kreatív megvalósításával is reagáljunk a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
Egy igazán egyedi, csak a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztünk megteremteni. A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is. – tette hozzá Herpay Kazi, a Spice Communication kreatívigazgatója.
Top Akciós image szpot:
Zwilling szpot:
Werkfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >