Új SPAR-kampány. Nekem. Neked. Nektek.
Vidám, energikus, feszes, klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR. A kampányt a Spice Communication készítette.
Számos kutatás, a fogyasztói igények felmérése és a trendek elemzése előzte meg azt a stratégiai döntést, melynek eredményeképpen a 2019-es kreatív platform igazi frissességet hozott az üzletlánc szemléletében. A cél egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC kommunikáció alapköveinek letétele volt.
Minden eddiginél fontosabbá vált, hogy vásárlóbarát akcióinkon valamint gazdag, minőségi szortimentünkön túl hirdetéseink kreatív megvalósításával is reagáljunk a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
Egy igazán egyedi, csak a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztünk megteremteni. A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is. – tette hozzá Herpay Kazi, a Spice Communication kreatívigazgatója.
Top Akciós image szpot:
Zwilling szpot:
Werkfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >