Új SPAR-kampány. Nekem. Neked. Nektek.
Vidám, energikus, feszes, klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR. A kampányt a Spice Communication készítette.
Számos kutatás, a fogyasztói igények felmérése és a trendek elemzése előzte meg azt a stratégiai döntést, melynek eredményeképpen a 2019-es kreatív platform igazi frissességet hozott az üzletlánc szemléletében. A cél egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC kommunikáció alapköveinek letétele volt.
Minden eddiginél fontosabbá vált, hogy vásárlóbarát akcióinkon valamint gazdag, minőségi szortimentünkön túl hirdetéseink kreatív megvalósításával is reagáljunk a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
Egy igazán egyedi, csak a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztünk megteremteni. A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is. – tette hozzá Herpay Kazi, a Spice Communication kreatívigazgatója.
Top Akciós image szpot:
Zwilling szpot:
Werkfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >