Új SPAR-kampány. Nekem. Neked. Nektek.
Vidám, energikus, feszes, klipszerű reklámfilmekkel és a korábbiaknál jóval személyesebb hangvétellel indítja útjára legújabb kommunikációs kampányát a SPAR. A kampányt a Spice Communication készítette.
Számos kutatás, a fogyasztói igények felmérése és a trendek elemzése előzte meg azt a stratégiai döntést, melynek eredményeképpen a 2019-es kreatív platform igazi frissességet hozott az üzletlánc szemléletében. A cél egy hosszú távon izgalmas, a márka különböző típusú ajánlatai számára egységes megjelenést biztosító, minőség- és vásárlófókuszú, fiatalokat is megszólító TVC kommunikáció alapköveinek letétele volt.
Minden eddiginél fontosabbá vált, hogy vásárlóbarát akcióinkon valamint gazdag, minőségi szortimentünkön túl hirdetéseink kreatív megvalósításával is reagáljunk a mai trendekre fogékony 18-35 éves, illetve lélekben fiatal, idősebb célcsoportunk igényeire – emelte ki Bene Nikoletta, a SPAR Magyarország marketingvezetője.
Egy igazán egyedi, csak a SPAR-ra jellemző stílusvilágot igyekeztünk megteremteni. A szpotokban a szokatlan kamerabeállításokon, vágásokon kívül markánsan alkalmazunk animációs jeleneteket és analóg trükköket, a casting során valódi arcokat, eredeti karaktereket kerestünk, és az üzenetet támogató, fiatalos, szerzett zenében gondolkodtunk. Véleményünk szerint egy olyan új lendületet sikerült adnunk a márkának, mely kedvezően alakítja a jövőbeni kommunikáció dinamikáját is. – tette hozzá Herpay Kazi, a Spice Communication kreatívigazgatója.
Top Akciós image szpot:
Zwilling szpot:
Werkfilm:
Kapcsolódó cikkeink
4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >