Új sörkultúra
Bizonyára nincs olyan igényes magyar sörbarát, aki ne ismerné a Duval vagy a Corsendonk nevet. Ezeket és még vagy száz másik belga sört forgalmaz a Belgaco Kft., amely most egy speciális franchise-rendszer, a Belgian Beer Spirit keretei között emeli új dimenzióba e különleges italok hazai elfogadottságát.
Tamáska János társtulajdonosban belga kollégákkal beszélgetve fogalmazódott meg az igény egy olyan rendszer kialakítására, amelybe bele lehet foglalni a belga söröket, érzékeltetni különleges mivoltukat. Rövid időn belül kidolgozták a részleteket, megtervezték az arculatot, most pedig már a partnereket keresik – az első BBS üzlet márciusban nyílik Budapesten. A BBS-hez azok a vendéglátóüzletek csatlakozhatnak, akik vállalják, hogy portfóliójukban legalább 3-féle csapolt és 12-féle palackos sört tartanak, ezekből egy év alatt 100 hl-t kell eladniuk. A franchise-bérlők dekorációs és reklámanyagokat kapnak, de a BBS igény szerint belsőépítészeti kérdésekben is segít. Havonta lesz „hónap söre” akció, amikor egy-egy termékhez kedvezményeket, különböző nyereményjátékokat kapcsolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >