Új sörkultúra
Bizonyára nincs olyan igényes magyar sörbarát, aki ne ismerné a Duval vagy a Corsendonk nevet. Ezeket és még vagy száz másik belga sört forgalmaz a Belgaco Kft., amely most egy speciális franchise-rendszer, a Belgian Beer Spirit keretei között emeli új dimenzióba e különleges italok hazai elfogadottságát.
Tamáska János társtulajdonosban belga kollégákkal beszélgetve fogalmazódott meg az igény egy olyan rendszer kialakítására, amelybe bele lehet foglalni a belga söröket, érzékeltetni különleges mivoltukat. Rövid időn belül kidolgozták a részleteket, megtervezték az arculatot, most pedig már a partnereket keresik – az első BBS üzlet márciusban nyílik Budapesten. A BBS-hez azok a vendéglátóüzletek csatlakozhatnak, akik vállalják, hogy portfóliójukban legalább 3-féle csapolt és 12-féle palackos sört tartanak, ezekből egy év alatt 100 hl-t kell eladniuk. A franchise-bérlők dekorációs és reklámanyagokat kapnak, de a BBS igény szerint belsőépítészeti kérdésekben is segít. Havonta lesz „hónap söre” akció, amikor egy-egy termékhez kedvezményeket, különböző nyereményjátékokat kapcsolnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >Zuhanyozni csak pontosan, szépen! – A nap képe
A neten találtuk a képet: egy amerikai szállodában fotózták ezt…
Tovább olvasom >