Új SIÓ VITATIGRIS 0,33 l gyümölcslevek
Az új termékek tesztelése során kiderült, hogy a célcsoportot alkotó 6–10 éves gyerekek rajonganak az új ízekért és a szupererős Vitatigris figuráért. Az a véleményünk, hogy ez elsődleges szempont, azonban a gyerekek mellett rendkívül fontos a szülők megnyerése is. Biztosnak kell lenniük abban, hogy ha a gyerkőc legközelebb is SIÓ Vitatigrisért nyaggatja őket, akkor ők nyugodt szívvel megvehetik nekik, hiszen a termék nemcsak finom, hanem egészséges is. Az új SIÓ Vitatigris gyümölcslevek egyedi termékelőnye, hogy minden palack egy darab alma frissen préselt levét tartalmazza.
Bevezetés hónapja: 2012. január. Bevezetési támogatások: árakciók, árjelzők, displayek, hozzáadottérték-promóciók, kereskedői
ösztönzők.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >