Új SIÓ VITATIGRIS 0,33 l gyümölcslevek

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 03. 20:11

Az új termékek tesztelése során kiderült, hogy a célcsoportot alkotó 6–10 éves gyerekek rajonganak az új ízekért és a szupererős Vitatigris figuráért. Az a véleményünk, hogy ez elsődleges szempont, azonban a gyerekek mellett rendkívül fontos a szülők megnyerése is. Biztosnak kell lenniük abban, hogy ha a gyerkőc legközelebb is SIÓ Vitatigrisért nyaggatja őket, akkor ők nyugodt szívvel megvehetik nekik, hiszen a termék nemcsak finom, hanem egészséges is. Az új SIÓ Vitatigris gyümölcslevek egyedi termékelőnye, hogy minden palack egy darab alma frissen préselt levét tartalmazza.

Bevezetés hónapja: 2012. január. Bevezetési támogatások: árakciók, árjelzők, displayek, hozzáadottérték-promóciók, kereskedői
ösztönzők.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek