Új shop üzletágvezető a Shell-nél
2023 májusától Ozoróczy Viktória a Shell Hungary Zrt. non-fuel retail menedzsere. Az új vezető három éve dolgozik a Shell csapatában. Korábban a Heinekennél, Johnson&Johnsonnál és a Coca-Cola Hellenic-nél szerzett trade marketing és kategóriamenedzsment területeken 17 év tapasztalatot.
Az új pozíciójában a shop üzletágban lévő kategóriák beszerzési, trade marketing, kategóriamenedzsment stratégiájának megújításáért, a kategóriák fejlesztéséért felel.
„A Shell arra törekszik, hogy magas minőségű szolgáltatásaival megkönnyítse vásárlói mindennapjait, tankolás közben napi bevásárlásukat is elintézhessék, megpihenjenek néhány finom falat és egy frissítő kávé mellett útközben. Célom, hogy a cég shop üzletága egyre nagyobb arányt képviseljen a hálózat forgalmában, vásárlóink örömmel térjenek vissza kiváló szolgáltatásainkért”
– hangsúlyozza Ozoróczy Viktória shop üzletágvezető.
Kapcsolódó cikkeink
A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >