Új séffel erősít a PENNY
A PENNY Magyarország hosszú távú együttműködést indít el Farkas Richárd séffel, aki szakértelmével és kreatív szemléletével erősíti az üzletlánc törekvéseit. A gasztronómiai szakember fiatalos lendülete, innovatív szemlélete és a hazai alapanyagok iránti elkötelezettsége tökéletesen illeszkedik a megújult PENNY filozófiájához. A partnerség keretében a séf nemcsak szakmai tanácsokkal látja el a vásárlókat, hanem rendszeresen részt vesz különféle eseményeken és kampányokban is, amivel új perspektívát nyit a vállalat kommunikációjában.
Farkas Richárd szakmai pályája egy vidéki kifőzdéből indult, majd nemzetközi top éttermekben szerzett tapasztalatokat. Barcelona és Budapest gasztronómiai élvonalában dolgozott, és több mint öt évig vezette az Őrség országos hírű konyháját a Pajta étteremben. Az Év Ifjú Séftehetsége díjat is elnyerő szakember kiemelten fontosnak tartja a konyhában a szezonális, itthonról válogatott alapanyagok használatát, a tradicionális receptek modern köntösbe öltöztetését és a fenntarthatóságot. Az őstermelők támogatása az egész karrierútját meghatározta, ami kiválóan illeszkedik a PENNY „termőföldről a polcokra” filozófiájával.
„A konyha számomra egyszerre jelent katonás fegyelmet és kreatív szabadságot. Szeretem a hagyományos népi konyhát, ugyanakkor folyamatosan kutatom az új ötleteket is. Alig várom, hogy ezt a szemléletet megosszam a PENNY vásárlóival is és megmutathassam, friss és szezonális hazai alapanyagokból, hogyan főzhetünk izgalmas ételeket.”
– mondta el Farkas Richárd a partnerségről.
A séf szerepe a PENNY-nél

Farkas Richárd
Richárd nemcsak a gasztronómiai szakértelmét hozza be a PENNY életébe, hanem hiteles személyiségével képviseli is a márkát a nagyközönség előtt. Heti rendszerességgel oszt majd meg tanácsokat az RTL Reggeli adásaiban, valamint a PENNY akciós újságjában és social media felületein is egyszerű, ugyanakkor izgalmas receptekkel segíti majd a mindennapi főzést. Részt vesz továbbá különböző gasztronómiai eseményeken és kampányokban, ahol megosztja tapasztalatait és inspirálja a főzni vágyókat.
„Nagyon örülünk, hogy Richárd csatlakozott hozzánk. Olyan séfet kerestünk, aki nemcsak a konyhában, hanem a választékunkban is otthon érzi magát. Úgy gondolom megtaláltuk azt a partnert, aki osztozik a PENNY értékeiben: a minőség, a helyi alapanyagok és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségben.”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Az ünnepekkor is vonzó választék várja a vásárlókat a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >43 tonna adomány a PENNY és a Magyar Vöröskereszt közös akciójában
A PENNY Magyarország és a Magyar Vöröskereszt ünnepi adománygyűjtő akciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >