Új séffel erősít a PENNY
A PENNY Magyarország hosszú távú együttműködést indít el Farkas Richárd séffel, aki szakértelmével és kreatív szemléletével erősíti az üzletlánc törekvéseit. A gasztronómiai szakember fiatalos lendülete, innovatív szemlélete és a hazai alapanyagok iránti elkötelezettsége tökéletesen illeszkedik a megújult PENNY filozófiájához. A partnerség keretében a séf nemcsak szakmai tanácsokkal látja el a vásárlókat, hanem rendszeresen részt vesz különféle eseményeken és kampányokban is, amivel új perspektívát nyit a vállalat kommunikációjában.
Farkas Richárd szakmai pályája egy vidéki kifőzdéből indult, majd nemzetközi top éttermekben szerzett tapasztalatokat. Barcelona és Budapest gasztronómiai élvonalában dolgozott, és több mint öt évig vezette az Őrség országos hírű konyháját a Pajta étteremben. Az Év Ifjú Séftehetsége díjat is elnyerő szakember kiemelten fontosnak tartja a konyhában a szezonális, itthonról válogatott alapanyagok használatát, a tradicionális receptek modern köntösbe öltöztetését és a fenntarthatóságot. Az őstermelők támogatása az egész karrierútját meghatározta, ami kiválóan illeszkedik a PENNY „termőföldről a polcokra” filozófiájával.
„A konyha számomra egyszerre jelent katonás fegyelmet és kreatív szabadságot. Szeretem a hagyományos népi konyhát, ugyanakkor folyamatosan kutatom az új ötleteket is. Alig várom, hogy ezt a szemléletet megosszam a PENNY vásárlóival is és megmutathassam, friss és szezonális hazai alapanyagokból, hogyan főzhetünk izgalmas ételeket.”
– mondta el Farkas Richárd a partnerségről.
A séf szerepe a PENNY-nél
Richárd nemcsak a gasztronómiai szakértelmét hozza be a PENNY életébe, hanem hiteles személyiségével képviseli is a márkát a nagyközönség előtt. Heti rendszerességgel oszt majd meg tanácsokat az RTL Reggeli adásaiban, valamint a PENNY akciós újságjában és social media felületein is egyszerű, ugyanakkor izgalmas receptekkel segíti majd a mindennapi főzést. Részt vesz továbbá különböző gasztronómiai eseményeken és kampányokban, ahol megosztja tapasztalatait és inspirálja a főzni vágyókat.
„Nagyon örülünk, hogy Richárd csatlakozott hozzánk. Olyan séfet kerestünk, aki nemcsak a konyhában, hanem a választékunkban is otthon érzi magát. Úgy gondolom megtaláltuk azt a partnert, aki osztozik a PENNY értékeiben: a minőség, a helyi alapanyagok és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségben.”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Már javában tart a PENNY és Farkas Ricsi együttműködése
A PENNY Magyarország 2024-ben fontos mérföldkőhöz érkezett, hiszen együttműködésük Farkas…
Tovább olvasom >Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >A PENNY Magyarország állásfoglalása a magyar tojás fontosságával kapcsolatban
A PENNY Magyarország az alábbi állásfoglalást juttatta el szerkesztőségünkbe, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >