Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo Hollandiában és Belgiumban.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A termékeket a holland kiskereskedelmi lánc a Jumbo Foodcollege séfjeivel közösen fejlesztette, különös figyelmet fordítva az innovációra és a fogyasztói igényekre.
A Jumbo’s kínálatában minőségi, megfizethető élelmiszerek szerepelnek, melyekkel kiválthatók a piacon elérhető márkás termékek. A friss ételek, szószok, kávék és reggelizőtermékek – például gyümölcs- és zöldségkrémek – mellett az új termékcsalád célja az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozás elősegítése.
Ton van Veen, a Jumbo vezérigazgatója szerint a Jumbo’s nem csupán saját márka, hanem egy teljesen új márka, amely versenyképes áraival különbözteti meg magát. A termékek már több mint 700 üzletben elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >140 millió euróból alakítja át spanyolországi jégkrémgyárát a Ferrero
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kovász- és kombuchamegosztó kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
