Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo Hollandiában és Belgiumban.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A termékeket a holland kiskereskedelmi lánc a Jumbo Foodcollege séfjeivel közösen fejlesztette, különös figyelmet fordítva az innovációra és a fogyasztói igényekre.
A Jumbo’s kínálatában minőségi, megfizethető élelmiszerek szerepelnek, melyekkel kiválthatók a piacon elérhető márkás termékek. A friss ételek, szószok, kávék és reggelizőtermékek – például gyümölcs- és zöldségkrémek – mellett az új termékcsalád célja az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozás elősegítése.
Ton van Veen, a Jumbo vezérigazgatója szerint a Jumbo’s nem csupán saját márka, hanem egy teljesen új márka, amely versenyképes áraival különbözteti meg magát. A termékek már több mint 700 üzletben elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A belgák 23,7 millió utazást tettek 2024-ben
A belga állampolgárok 2024-ben 23,7 millió külföldi utazást tettek, mintegy…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >