Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 17:37

Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo Hollandiában és Belgiumban.

jumbo logo

A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.

A termékeket a holland kiskereskedelmi lánc a Jumbo Foodcollege séfjeivel közösen fejlesztette, különös figyelmet fordítva az innovációra és a fogyasztói igényekre.

A Jumbo’s kínálatában minőségi, megfizethető élelmiszerek szerepelnek, melyekkel kiválthatók a piacon elérhető márkás termékek. A friss ételek, szószok, kávék és reggelizőtermékek – például gyümölcs- és zöldségkrémek – mellett az új termékcsalád célja az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozás elősegítése.

Ton van Veen, a Jumbo vezérigazgatója szerint a Jumbo’s nem csupán saját márka, hanem egy teljesen új márka, amely versenyképes áraival különbözteti meg magát. A termékek már több mint 700 üzletben elérhetők.

Kapcsolódó cikkeink