Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo Hollandiában és Belgiumban.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A termékeket a holland kiskereskedelmi lánc a Jumbo Foodcollege séfjeivel közösen fejlesztette, különös figyelmet fordítva az innovációra és a fogyasztói igényekre.
A Jumbo’s kínálatában minőségi, megfizethető élelmiszerek szerepelnek, melyekkel kiválthatók a piacon elérhető márkás termékek. A friss ételek, szószok, kávék és reggelizőtermékek – például gyümölcs- és zöldségkrémek – mellett az új termékcsalád célja az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozás elősegítése.
Ton van Veen, a Jumbo vezérigazgatója szerint a Jumbo’s nem csupán saját márka, hanem egy teljesen új márka, amely versenyképes áraival különbözteti meg magát. A termékek már több mint 700 üzletben elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >