Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot az Egyesült Államokban, amely a Butcher’s Specialty nevet kapta.
Az új kínálatban USDA Choice minősítésű, bio és szabad tartásból származó marhahús, antibiotikum-mentes csirke, valamint természetes sertés-, bárány- és borjúhús szerepel – adta hírül a Grocery Dive.
A diszkontlánc 2025 második felében külön márkanév alatt feldolgozott húskészítményeket – például virslit és bacont – is piacra dob majd.
Tod Seiling, a frissáru-beszerzésért felelős alelnök elmondása szerint a húsrészleg teljes átalakítása az egyik legfontosabb projekt 2024 eleje óta. A Lidl egy külsős ügynökséggel együttműködve tesztelte a lehetséges márkaneveket a fogyasztók körében, mielőtt a Butcher’s Specialty-re esett a választása. A cél a kezdetektől fogva az volt, hogy egyfajta érzelmi kapcsolódás alakuljon ki a vásárlókban a Lidl saját márkájához.
A termékcsalád bevezetésével a Lidl körülbelül 20 új húsféleséggel bővítette kínálatát, miközben gyengébben teljesítő tételeket kivont a forgalomból. Az amerikai boltokban a húsfélék közel 60%-a már az új márkanév alatt kerül a pultokba, és bár továbbra is árul a lánc országos és regionális márkákat, ragaszkodik stratégiájához, melynek értelmében a választék szűkebb marad, mint a hagyományos szupermarketekben.
Az üzletekben helyben nem dolgoznak hentesek, a húsok előre csomagolt formában kerülnek a forgalomba.
Az Egyesült Államok keleti partvidékén több mint 180 üzletet működtető Lidl online receptötletekkel is ösztönzi a vásárlókat a különböző húsfélék kipróbálására.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >