Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot az Egyesült Államokban, amely a Butcher’s Specialty nevet kapta.
Az új kínálatban USDA Choice minősítésű, bio és szabad tartásból származó marhahús, antibiotikum-mentes csirke, valamint természetes sertés-, bárány- és borjúhús szerepel – adta hírül a Grocery Dive.
A diszkontlánc 2025 második felében külön márkanév alatt feldolgozott húskészítményeket – például virslit és bacont – is piacra dob majd.
Tod Seiling, a frissáru-beszerzésért felelős alelnök elmondása szerint a húsrészleg teljes átalakítása az egyik legfontosabb projekt 2024 eleje óta. A Lidl egy külsős ügynökséggel együttműködve tesztelte a lehetséges márkaneveket a fogyasztók körében, mielőtt a Butcher’s Specialty-re esett a választása. A cél a kezdetektől fogva az volt, hogy egyfajta érzelmi kapcsolódás alakuljon ki a vásárlókban a Lidl saját márkájához.
A termékcsalád bevezetésével a Lidl körülbelül 20 új húsféleséggel bővítette kínálatát, miközben gyengébben teljesítő tételeket kivont a forgalomból. Az amerikai boltokban a húsfélék közel 60%-a már az új márkanév alatt kerül a pultokba, és bár továbbra is árul a lánc országos és regionális márkákat, ragaszkodik stratégiájához, melynek értelmében a választék szűkebb marad, mint a hagyományos szupermarketekben.
Az üzletekben helyben nem dolgoznak hentesek, a húsok előre csomagolt formában kerülnek a forgalomba.
Az Egyesült Államok keleti partvidékén több mint 180 üzletet működtető Lidl online receptötletekkel is ösztönzi a vásárlókat a különböző húsfélék kipróbálására.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >