Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot az Egyesült Államokban, amely a Butcher’s Specialty nevet kapta.
Az új kínálatban USDA Choice minősítésű, bio és szabad tartásból származó marhahús, antibiotikum-mentes csirke, valamint természetes sertés-, bárány- és borjúhús szerepel – adta hírül a Grocery Dive.
A diszkontlánc 2025 második felében külön márkanév alatt feldolgozott húskészítményeket – például virslit és bacont – is piacra dob majd.
Tod Seiling, a frissáru-beszerzésért felelős alelnök elmondása szerint a húsrészleg teljes átalakítása az egyik legfontosabb projekt 2024 eleje óta. A Lidl egy külsős ügynökséggel együttműködve tesztelte a lehetséges márkaneveket a fogyasztók körében, mielőtt a Butcher’s Specialty-re esett a választása. A cél a kezdetektől fogva az volt, hogy egyfajta érzelmi kapcsolódás alakuljon ki a vásárlókban a Lidl saját márkájához.
A termékcsalád bevezetésével a Lidl körülbelül 20 új húsféleséggel bővítette kínálatát, miközben gyengébben teljesítő tételeket kivont a forgalomból. Az amerikai boltokban a húsfélék közel 60%-a már az új márkanév alatt kerül a pultokba, és bár továbbra is árul a lánc országos és regionális márkákat, ragaszkodik stratégiájához, melynek értelmében a választék szűkebb marad, mint a hagyományos szupermarketekben.
Az üzletekben helyben nem dolgoznak hentesek, a húsok előre csomagolt formában kerülnek a forgalomba.
Az Egyesült Államok keleti partvidékén több mint 180 üzletet működtető Lidl online receptötletekkel is ösztönzi a vásárlókat a különböző húsfélék kipróbálására.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >