Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 15. 09:08

A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot az Egyesült Államokban, amely a Butcher’s Specialty nevet kapta. 

Az új kínálatban USDA Choice minősítésű, bio és szabad tartásból származó marhahús, antibiotikum-mentes csirke, valamint természetes sertés-, bárány- és borjúhús szerepel – adta hírül a Grocery Dive.

A diszkontlánc 2025 második felében külön márkanév alatt feldolgozott húskészítményeket – például virslit és bacont – is piacra dob majd.

Tod Seiling, a frissáru-beszerzésért felelős alelnök elmondása szerint a húsrészleg teljes átalakítása az egyik legfontosabb projekt 2024 eleje óta. A Lidl egy külsős ügynökséggel együttműködve tesztelte a lehetséges márkaneveket a fogyasztók körében, mielőtt a Butcher’s Specialty-re esett a választása. A cél a kezdetektől fogva az volt, hogy egyfajta érzelmi kapcsolódás alakuljon ki a vásárlókban a Lidl saját márkájához.

A termékcsalád bevezetésével a Lidl körülbelül 20 új húsféleséggel bővítette kínálatát, miközben gyengébben teljesítő tételeket kivont a forgalomból. Az amerikai boltokban a húsfélék közel 60%-a már az új márkanév alatt kerül a pultokba, és bár továbbra is árul a lánc országos és regionális márkákat, ragaszkodik stratégiájához, melynek értelmében a választék szűkebb marad, mint a hagyományos szupermarketekben.

Az üzletekben helyben nem dolgoznak hentesek, a húsok előre csomagolt formában kerülnek a forgalomba.

Az Egyesült Államok keleti partvidékén több mint 180 üzletet működtető Lidl online receptötletekkel is ösztönzi a vásárlókat a különböző húsfélék kipróbálására.

Kapcsolódó cikkeink