Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot az Egyesült Államokban, amely a Butcher’s Specialty nevet kapta.
Az új kínálatban USDA Choice minősítésű, bio és szabad tartásból származó marhahús, antibiotikum-mentes csirke, valamint természetes sertés-, bárány- és borjúhús szerepel – adta hírül a Grocery Dive.
A diszkontlánc 2025 második felében külön márkanév alatt feldolgozott húskészítményeket – például virslit és bacont – is piacra dob majd.
Tod Seiling, a frissáru-beszerzésért felelős alelnök elmondása szerint a húsrészleg teljes átalakítása az egyik legfontosabb projekt 2024 eleje óta. A Lidl egy külsős ügynökséggel együttműködve tesztelte a lehetséges márkaneveket a fogyasztók körében, mielőtt a Butcher’s Specialty-re esett a választása. A cél a kezdetektől fogva az volt, hogy egyfajta érzelmi kapcsolódás alakuljon ki a vásárlókban a Lidl saját márkájához.
A termékcsalád bevezetésével a Lidl körülbelül 20 új húsféleséggel bővítette kínálatát, miközben gyengébben teljesítő tételeket kivont a forgalomból. Az amerikai boltokban a húsfélék közel 60%-a már az új márkanév alatt kerül a pultokba, és bár továbbra is árul a lánc országos és regionális márkákat, ragaszkodik stratégiájához, melynek értelmében a választék szűkebb marad, mint a hagyományos szupermarketekben.
Az üzletekben helyben nem dolgoznak hentesek, a húsok előre csomagolt formában kerülnek a forgalomba.
Az Egyesült Államok keleti partvidékén több mint 180 üzletet működtető Lidl online receptötletekkel is ösztönzi a vásárlókat a különböző húsfélék kipróbálására.
Kapcsolódó cikkeink
Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az…
Tovább olvasom >Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >