Új saját márkás bőrápoló termékek az Auchantól
Új bőrápoló termékeket dobott piacra az Auchan saját márkája, a Cosmia brand alatt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/01/mwater-300x174.png)
Nyugodtan az arcunkra kenhetjük
Egy nemrég készült felmérés szerint a francia nők 54%-a tart a kozmetikai termékek összetevőitől. A Cosmia természetes alapanyagokat tartalmaz, és teljesen átlátható a gyártása, éppen azért, hogy elejét vegye az effajta aggodalmaknak.
Az Auchan új termékei műanyagmentes csomagolásban, FSC-minősítésű kartonpapírban kerülnek a polcokra, tartalmuk pedig 100 %ig fenntartható forrásból származik és teljes mértékben újrahasznosítható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >AVON: a nők kétharmada a természetesebb sminket részesíti előnyben
A nők szépségápolási döntéseit befolyásoló tényezők köre igen összetett, a…
Tovább olvasom >700 új termékkel bővült a dm kínálata a szépség és egészség jegyében
A dm idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Stratégiai együttműködést kötött a MATE és a Béres
Dr. Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora,…
Tovább olvasom >