Új saját márkás bőrápoló termékek az Auchantól
Új bőrápoló termékeket dobott piacra az Auchan saját márkája, a Cosmia brand alatt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/01/mwater-300x174.png)
Nyugodtan az arcunkra kenhetjük
Egy nemrég készült felmérés szerint a francia nők 54%-a tart a kozmetikai termékek összetevőitől. A Cosmia természetes alapanyagokat tartalmaz, és teljesen átlátható a gyártása, éppen azért, hogy elejét vegye az effajta aggodalmaknak.
Az Auchan új termékei műanyagmentes csomagolásban, FSC-minősítésű kartonpapírban kerülnek a polcokra, tartalmuk pedig 100 %ig fenntartható forrásból származik és teljes mértékben újrahasznosítható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >AVON: a nők kétharmada a természetesebb sminket részesíti előnyben
A nők szépségápolási döntéseit befolyásoló tényezők köre igen összetett, a…
Tovább olvasom >700 új termékkel bővült a dm kínálata a szépség és egészség jegyében
A dm idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >