Új saját márka az Intermarché Portugáltól
Piacra dobta PorSi nevű új, exkluzív saját márkáját az Intermarché Portugal. A hipermarket-lánc 6 millió eurót invesztált az új brandbe.
A PorSi több mint 1000 SKU-val indít a non-food és az élelmiszer-kategóriában. 2020-ra a termékek száma 2000-re, majd az azt követő évben 3000-re emelkedik majd.
A kiskereskedő kampányt is indított, hogy megismertesse vásárlóival a PorSi-márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Auchan boltokat vásárolna a Covirán Portugáliában
A spanyol Covirán szupermarketlánc portugáliai Auchan-üzletek esetleges megvásárlását fontolgatja, ugyanis…
Tovább olvasom >Az Auchan, a Carrefour és az Intermarché együtt vásárol meg 288 Casino üzletet
Három francia kiskereskedő vásárolja meg a Casino 288 üzletét 1,35…
Tovább olvasom >Felvásárlási együttműködésről tárgyal a francia Auchan és az Intermarché
Az Auchan és az Intermarché bejelentette, hogy beszerzési szövetség létrehozásáról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >