Új saját márka az Intermarché Portugáltól
Piacra dobta PorSi nevű új, exkluzív saját márkáját az Intermarché Portugal. A hipermarket-lánc 6 millió eurót invesztált az új brandbe.
A PorSi több mint 1000 SKU-val indít a non-food és az élelmiszer-kategóriában. 2020-ra a termékek száma 2000-re, majd az azt követő évben 3000-re emelkedik majd.
A kiskereskedő kampányt is indított, hogy megismertesse vásárlóival a PorSi-márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >