Új saját márka az Intermarché Portugáltól
Piacra dobta PorSi nevű új, exkluzív saját márkáját az Intermarché Portugal. A hipermarket-lánc 6 millió eurót invesztált az új brandbe.
A PorSi több mint 1000 SKU-val indít a non-food és az élelmiszer-kategóriában. 2020-ra a termékek száma 2000-re, majd az azt követő évben 3000-re emelkedik majd.
A kiskereskedő kampányt is indított, hogy megismertesse vásárlóival a PorSi-márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Közel 2400 munkahelyet szüntethet meg az Auchan Franciaországban
Jelentős átszervezésről tett bejelentést az Auchan vezetősége, melynek során a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >