Új saját márka az Intermarché Portugáltól
Piacra dobta PorSi nevű új, exkluzív saját márkáját az Intermarché Portugal. A hipermarket-lánc 6 millió eurót invesztált az új brandbe.
A PorSi több mint 1000 SKU-val indít a non-food és az élelmiszer-kategóriában. 2020-ra a termékek száma 2000-re, majd az azt követő évben 3000-re emelkedik majd.
A kiskereskedő kampányt is indított, hogy megismertesse vásárlóival a PorSi-márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Az Auchan, a Carrefour és az Intermarché együtt vásárol meg 288 Casino üzletet
Három francia kiskereskedő vásárolja meg a Casino 288 üzletét 1,35…
Tovább olvasom >Felvásárlási együttműködésről tárgyal a francia Auchan és az Intermarché
Az Auchan és az Intermarché bejelentette, hogy beszerzési szövetség létrehozásáról…
Tovább olvasom >Lezárta a Casino első 61 üzletének átadását a Les Mousquetaires Csoportnak
A Groupe Casino lezárta első 61 franciaországi üzletének a Groupement…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >