Új ruhában az Arany Ászok
Április elejétől teljes egészében megújult az Arany Ászok márka. Új címkét kapott a palack, új grafika jelent meg a dobozos kiszerelésen, kicserélődtek az értékesítést támogató eszközök, és a csapolt Ászok is új korsókban kerül majd a fogyasztók asztalára.– Az átalakítás célja az volt, hogy az Arany Ászok külsejével is egyértelműen kitűnjön versenytársai közül, és tovább erősítsük helyét a középkategóriában – mondta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője. – Az új, magas minőséget tükröző, innovatív csomagolást a fogyasztók az előzetes teszteléseken egyértelműen pozitívan fogadták, és úgy vélték, hogy az Arany Ászok az új csomagolásában megállja a helyét nemzetközi viszonylatokban is.
A megújult külsőhöz megújult kommunikáció is társul.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Coccolino Wonder Wash mosógél
A Coccolino Wonder Wash megoldást kínál a felgyorsult mindennapokra: az…
Tovább olvasom >Tormaricum zöldségkrémek
Bemutatkozik a Tormaricum új termékcsaládja, melynek első három tagja a…
Tovább olvasom >HARIBO Mega-Roulette F!ZZ 45 g
Ha folyton úton vagy, rohansz reggel, rohansz este, és a…
Tovább olvasom >