Új Rossmann-reklám filmes technológiával
Különleges reklámmal rukkolt elő a Rossmann – a kisfilmben egy „valódi” kentaur sétálgat a drogérialánc polcsorai közt, akinek küldetése, hogy elhozza a legjobb akciókat a Rossmann-vásárlóknak, és minél inkább zökkenőmentessé tegye a vásárlást. A karaktert egy filmes technológia, a CGI segítségével keltette életre a reklámfilmet jegyző stáb.
– A kampányt megelőzően készített felmérésből kiderült, sokan nem tudják, hogy a Rossmann logójában egy kentaur bújik meg – árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. – A ’Ross’ németül tüzes paripát, a ’Mann’ embert jelent, így került ez a mitológiai lény, a kentaur a logónkba. Fontos tényező volt, hogy a kampány karaktere ne csak figyelmességével, elhivatottságával és humorával tűnjön ki, hanem közvetlenül kapcsolódjon a márka arculatához.
A Rossmann Magyarország környezetvédelmi törekvéseinek köszönhetően az eddig papír alapon is terjesztett akciós magazinjainak nyomtatása megszűnik, helyette digitális csatornáit és televíziós jelenlétét erősíti a vállalat. Az idei évtől kéthetente megújuló, egységesen 12 napig tartó akciós periódusokkal tervezhetnek a vásárlók. Erre épül a drogérialánc új TV-kampánya. //
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése márciusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >