Új Rossmann-reklám filmes technológiával
Különleges reklámmal rukkolt elő a Rossmann – a kisfilmben egy „valódi” kentaur sétálgat a drogérialánc polcsorai közt, akinek küldetése, hogy elhozza a legjobb akciókat a Rossmann-vásárlóknak, és minél inkább zökkenőmentessé tegye a vásárlást. A karaktert egy filmes technológia, a CGI segítségével keltette életre a reklámfilmet jegyző stáb.
– A kampányt megelőzően készített felmérésből kiderült, sokan nem tudják, hogy a Rossmann logójában egy kentaur bújik meg – árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. – A ’Ross’ németül tüzes paripát, a ’Mann’ embert jelent, így került ez a mitológiai lény, a kentaur a logónkba. Fontos tényező volt, hogy a kampány karaktere ne csak figyelmességével, elhivatottságával és humorával tűnjön ki, hanem közvetlenül kapcsolódjon a márka arculatához.
A Rossmann Magyarország környezetvédelmi törekvéseinek köszönhetően az eddig papír alapon is terjesztett akciós magazinjainak nyomtatása megszűnik, helyette digitális csatornáit és televíziós jelenlétét erősíti a vállalat. Az idei évtől kéthetente megújuló, egységesen 12 napig tartó akciós periódusokkal tervezhetnek a vásárlók. Erre épül a drogérialánc új TV-kampánya. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >