Új részleg nyílt a parndorfi outlet központban
Újabb részleg nyílt a burgenlandi Pándorfalunál (Parndorf) lévő outlet központban, így 15 új üzlettel, kávézókkal és éttermekkel bővült a kínálat – közölte a bevásárlóközpont tulajdonosa és üzemeltetője az MTI-vel.
Az 5500 négyzetméteres új részleggel az ausztriai bevásárlóközpont összterülete több mint 36 ezer négyzetméteresre nőtt. Jelenleg 1500-an dolgoznak az outletben, azonban a tervek alapján az alkalmazottak számát húsz százalékkal növelik majd. A csoport illetékesének tájékoztatása szerint nemcsak Ausztriából, hanem Magyarországról és Szlovákiából is várják a képzett és motivált munkavállalókat.
A McArthurGlen Csoport, a bevásárlóközpont tulajdonosának tájékoztatása szerint a parndorfi outlet jelenleg a legnagyobb burgenlandi privát munkáltató. A csoport észak-európai vezérigazgatója, Henrik Madsen pedig úgy nyilatkozott, hogy a burgenlandi központ kulcsfontosságú partner a régióban és egy határokon átívelő központ a vásárlóknak.
Az elmúlt 19 évben 53 millió látogató fordult meg a burgenlandi üzletközpontban, ahol eddig több mint 160 bolt, tíz kávézó és étterem működött.
A parndorfi outlet tulajdonosa és üzemeltetője az 1993-ban alapított McArthurGlen Csoport. Jelenleg kilenc országban 24 bevásárlóközpontot üzemeltet, és mintegy 600 ezer négyzetméternyi üzletet tudhat magáénak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >Korlátozott ideig kapható Ausztriában a Haribo új Bitter Lemon & Friends változata
Új terméket vezet be Ausztriában a Haribo, amihez ihletet az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >