Új részleg nyílt a parndorfi outlet központban
Újabb részleg nyílt a burgenlandi Pándorfalunál (Parndorf) lévő outlet központban, így 15 új üzlettel, kávézókkal és éttermekkel bővült a kínálat – közölte a bevásárlóközpont tulajdonosa és üzemeltetője az MTI-vel.
Az 5500 négyzetméteres új részleggel az ausztriai bevásárlóközpont összterülete több mint 36 ezer négyzetméteresre nőtt. Jelenleg 1500-an dolgoznak az outletben, azonban a tervek alapján az alkalmazottak számát húsz százalékkal növelik majd. A csoport illetékesének tájékoztatása szerint nemcsak Ausztriából, hanem Magyarországról és Szlovákiából is várják a képzett és motivált munkavállalókat.
A McArthurGlen Csoport, a bevásárlóközpont tulajdonosának tájékoztatása szerint a parndorfi outlet jelenleg a legnagyobb burgenlandi privát munkáltató. A csoport észak-európai vezérigazgatója, Henrik Madsen pedig úgy nyilatkozott, hogy a burgenlandi központ kulcsfontosságú partner a régióban és egy határokon átívelő központ a vásárlóknak.
Az elmúlt 19 évben 53 millió látogató fordult meg a burgenlandi üzletközpontban, ahol eddig több mint 160 bolt, tíz kávézó és étterem működött.
A parndorfi outlet tulajdonosa és üzemeltetője az 1993-ban alapított McArthurGlen Csoport. Jelenleg kilenc országban 24 bevásárlóközpontot üzemeltet, és mintegy 600 ezer négyzetméternyi üzletet tudhat magáénak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >Megszünteti alkalmazotti futárállásait a Lieferando Ausztriában
A Lieferando Ausztriában megszünteti az alkalmazotti jogviszonyban dolgozó ételfutárok foglalkoztatását,…
Tovább olvasom >Novemberben 4,4 százalékos növekedés volt tapasztalható az élelmiszerek exportjában Ausztriában
Tavaly novemberben jóval nagyobb mértékben esett vissza az osztrák export…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >