Új reklámfilmmel debütált a Kométa
A Kométa ’99 ZRt. új reklámügynökséggel dolgozik. A Creative Partners meghívásos tenderen nyerte el a vállalat márkakommunikációs megbízását mintegy két hónappal ezelőtt.
A rövid ideje tartó, ámde sikeres együttműködés gyümölcse az új Téliszalámi reklámfilm, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa tavasszal tendert írt ki márkakommunikációs stratégiájának megújítására, melyen a Creative Partners került ki győztesen. A rövid ideje tartó, ám de sikeres együttműködés egyik első látványos momentuma a Kométa új Téliszalámiról szóló reklámfilmje, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa felismerte, hogy a kiváló minőségű, az egészséges és korszerű táplálkozásnak megfelelő készítmények gyártása mellett rendkívül fontos, hogy a vállalatról és a termékekről, újdonságokról minél szélesebb körben értesítse fogyasztói és partnereit. Ennek köszönhetően valamennyi kommunikációs csatornán igyekszik beszámolni a vállalattal kapcsolatos hírekről. Ilyen például az új reklámfilm is, amelyben a válogatott és minőségi alapanyagokból előállított ízletes Téliszalámi-család kerül bemutatásra otthonos körülmények között. A szpot 30 másodperc hosszúságú és október 17-éig látható. Ebben debütál a Kométa márkaarca, Kelemen Adrienn, aki civilben is igazi konyhatündér és a reklámfilmben tippeket is ad a tökéletes vendégváró szendvics elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >