Új reklámfilmmel debütált a Kométa
A Kométa ’99 ZRt. új reklámügynökséggel dolgozik. A Creative Partners meghívásos tenderen nyerte el a vállalat márkakommunikációs megbízását mintegy két hónappal ezelőtt.
A rövid ideje tartó, ámde sikeres együttműködés gyümölcse az új Téliszalámi reklámfilm, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa tavasszal tendert írt ki márkakommunikációs stratégiájának megújítására, melyen a Creative Partners került ki győztesen. A rövid ideje tartó, ám de sikeres együttműködés egyik első látványos momentuma a Kométa új Téliszalámiról szóló reklámfilmje, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa felismerte, hogy a kiváló minőségű, az egészséges és korszerű táplálkozásnak megfelelő készítmények gyártása mellett rendkívül fontos, hogy a vállalatról és a termékekről, újdonságokról minél szélesebb körben értesítse fogyasztói és partnereit. Ennek köszönhetően valamennyi kommunikációs csatornán igyekszik beszámolni a vállalattal kapcsolatos hírekről. Ilyen például az új reklámfilm is, amelyben a válogatott és minőségi alapanyagokból előállított ízletes Téliszalámi-család kerül bemutatásra otthonos körülmények között. A szpot 30 másodperc hosszúságú és október 17-éig látható. Ebben debütál a Kométa márkaarca, Kelemen Adrienn, aki civilben is igazi konyhatündér és a reklámfilmben tippeket is ad a tökéletes vendégváró szendvics elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >