Új reklámfilmmel debütált a Kométa
A Kométa ’99 ZRt. új reklámügynökséggel dolgozik. A Creative Partners meghívásos tenderen nyerte el a vállalat márkakommunikációs megbízását mintegy két hónappal ezelőtt.
A rövid ideje tartó, ámde sikeres együttműködés gyümölcse az új Téliszalámi reklámfilm, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa tavasszal tendert írt ki márkakommunikációs stratégiájának megújítására, melyen a Creative Partners került ki győztesen. A rövid ideje tartó, ám de sikeres együttműködés egyik első látványos momentuma a Kométa új Téliszalámiról szóló reklámfilmje, amely 2010. szeptember 20-ától látható a legnagyobb televíziós csatornákon.
A Kométa felismerte, hogy a kiváló minőségű, az egészséges és korszerű táplálkozásnak megfelelő készítmények gyártása mellett rendkívül fontos, hogy a vállalatról és a termékekről, újdonságokról minél szélesebb körben értesítse fogyasztói és partnereit. Ennek köszönhetően valamennyi kommunikációs csatornán igyekszik beszámolni a vállalattal kapcsolatos hírekről. Ilyen például az új reklámfilm is, amelyben a válogatott és minőségi alapanyagokból előállított ízletes Téliszalámi-család kerül bemutatásra otthonos körülmények között. A szpot 30 másodperc hosszúságú és október 17-éig látható. Ebben debütál a Kométa márkaarca, Kelemen Adrienn, aki civilben is igazi konyhatündér és a reklámfilmben tippeket is ad a tökéletes vendégváró szendvics elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

