Új reklámfelület Tokióban: női combok
Új felülettel szélesedett Tokióban a reklámvilág: női combokkal
Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett. Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot.
A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról – adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tízéves az ország legnagyobb iskolai adománygyűjtő programja a PontVelem, a GLS és a Máltai Szeretetszolgálat szervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kedvezőek a globális kínálati kilátások a legfontosabb élelmiszer-alapanyagoknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

