Új reklámfelület Tokióban: női combok

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 07. 29. 08:00

Új felülettel szélesedett Tokióban a reklámvilág: női combokkal

Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett. Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot.

A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról – adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.

(MTI)

Kapcsolódó cikkeink