Új reklámfelület Tokióban: női combok
Új felülettel szélesedett Tokióban a reklámvilág: női combokkal
Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett. Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók. Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot.
A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról – adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Procter & Gamble élén
A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy 2026. január 1-jétől…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >