Új reklámfelület az Intersparban
A Célcsoport Média Instore üzletág portfoliója új eszközzel egészült ki: 2009. június 15-től az Interspar áruházaiban Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezet be.
A Bevkocsi Banner mind a harminc Intersparban, több mint 17 000 kocsin lesz elérhető. Az ilymódon elhelyezett reklámfelület előnye az alacsony gyártási díj, továbbá az, hogy az Interspar áruházakban havonta megforduló több, mint 5,4 millió látogató a vásárlás teljes időtartama alatt láthatja. Az új eszköz az ATL csatornákon futó üzenetek, marketing akciók hatásos vásárláshelyi kiegészítője, emlékeztetője lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >