Új reklámfelület az Intersparban
A Célcsoport Média Instore üzletág portfoliója új eszközzel egészült ki: 2009. június 15-től az Interspar áruházaiban Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezet be.
A Bevkocsi Banner mind a harminc Intersparban, több mint 17 000 kocsin lesz elérhető. Az ilymódon elhelyezett reklámfelület előnye az alacsony gyártási díj, továbbá az, hogy az Interspar áruházakban havonta megforduló több, mint 5,4 millió látogató a vásárlás teljes időtartama alatt láthatja. Az új eszköz az ATL csatornákon futó üzenetek, marketing akciók hatásos vásárláshelyi kiegészítője, emlékeztetője lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
