Új reklámfelület az Intersparban
A Célcsoport Média Instore üzletág portfoliója új eszközzel egészült ki: 2009. június 15-től az Interspar áruházaiban Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezet be.
A Bevkocsi Banner mind a harminc Intersparban, több mint 17 000 kocsin lesz elérhető. Az ilymódon elhelyezett reklámfelület előnye az alacsony gyártási díj, továbbá az, hogy az Interspar áruházakban havonta megforduló több, mint 5,4 millió látogató a vásárlás teljes időtartama alatt láthatja. Az új eszköz az ATL csatornákon futó üzenetek, marketing akciók hatásos vásárláshelyi kiegészítője, emlékeztetője lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >