Új reklámfelület az Intersparban
A Célcsoport Média Instore üzletág portfoliója új eszközzel egészült ki: 2009. június 15-től az Interspar áruházaiban Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezet be.
A Bevkocsi Banner mind a harminc Intersparban, több mint 17 000 kocsin lesz elérhető. Az ilymódon elhelyezett reklámfelület előnye az alacsony gyártási díj, továbbá az, hogy az Interspar áruházakban havonta megforduló több, mint 5,4 millió látogató a vásárlás teljes időtartama alatt láthatja. Az új eszköz az ATL csatornákon futó üzenetek, marketing akciók hatásos vásárláshelyi kiegészítője, emlékeztetője lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három új felsővezetővel erősít a Dreher Sörgyárak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már lehet jelentkezni a 2026-os Hungarikum pályázatokra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
