Új reklámeszközzel találkozhatunk a Tesco parkolóiban
Szerződést kötött a Parking Média és a Tesco a Parking Umbrella reklámfelületekről. Az eszköz kettős szerepet tölt be: egyrészt az autókkal alá lehet állni, másrészt külső és belső felületeire 30 négyzetméteres molinókat lehet kihelyezni.
A budaörsi áruház parkolójában már most is találkozhatnak a vevők a Parking Umbrella -val: négy reklámeszközt telepítettek a főbejárat közelébe.
A gyártó/üzemeltető Parking Média és a Tesco által kötött megállapodás alapján 2011 folyamán további 58 Tesco parkolóban helyezik ki az eszközöket. Novemberben a cég saját magát hirdeti a felületeken, majd decembertől értékesíti azokat ténylegesen – írja a mediainfo.hu.
Fotó: parkingmedia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >