Új reklámeszközzel találkozhatunk a Tesco parkolóiban
Szerződést kötött a Parking Média és a Tesco a Parking Umbrella reklámfelületekről. Az eszköz kettős szerepet tölt be: egyrészt az autókkal alá lehet állni, másrészt külső és belső felületeire 30 négyzetméteres molinókat lehet kihelyezni.
A budaörsi áruház parkolójában már most is találkozhatnak a vevők a Parking Umbrella -val: négy reklámeszközt telepítettek a főbejárat közelébe.
A gyártó/üzemeltető Parking Média és a Tesco által kötött megállapodás alapján 2011 folyamán további 58 Tesco parkolóban helyezik ki az eszközöket. Novemberben a cég saját magát hirdeti a felületeken, majd decembertől értékesíti azokat ténylegesen – írja a mediainfo.hu.
Fotó: parkingmedia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >