Új reklámeszközzel találkozhatunk a Tesco parkolóiban
Szerződést kötött a Parking Média és a Tesco a Parking Umbrella reklámfelületekről. Az eszköz kettős szerepet tölt be: egyrészt az autókkal alá lehet állni, másrészt külső és belső felületeire 30 négyzetméteres molinókat lehet kihelyezni.
A budaörsi áruház parkolójában már most is találkozhatnak a vevők a Parking Umbrella -val: négy reklámeszközt telepítettek a főbejárat közelébe.
A gyártó/üzemeltető Parking Média és a Tesco által kötött megállapodás alapján 2011 folyamán további 58 Tesco parkolóban helyezik ki az eszközöket. Novemberben a cég saját magát hirdeti a felületeken, majd decembertől értékesíti azokat ténylegesen – írja a mediainfo.hu.
Fotó: parkingmedia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >