Új reklámeszközzel találkozhatunk a Tesco parkolóiban
Szerződést kötött a Parking Média és a Tesco a Parking Umbrella reklámfelületekről. Az eszköz kettős szerepet tölt be: egyrészt az autókkal alá lehet állni, másrészt külső és belső felületeire 30 négyzetméteres molinókat lehet kihelyezni.
A budaörsi áruház parkolójában már most is találkozhatnak a vevők a Parking Umbrella -val: négy reklámeszközt telepítettek a főbejárat közelébe.
A gyártó/üzemeltető Parking Média és a Tesco által kötött megállapodás alapján 2011 folyamán további 58 Tesco parkolóban helyezik ki az eszközöket. Novemberben a cég saját magát hirdeti a felületeken, majd decembertől értékesíti azokat ténylegesen – írja a mediainfo.hu.
Fotó: parkingmedia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >