Új reklámeszközzel találkozhatunk a Tesco parkolóiban
Szerződést kötött a Parking Média és a Tesco a Parking Umbrella reklámfelületekről. Az eszköz kettős szerepet tölt be: egyrészt az autókkal alá lehet állni, másrészt külső és belső felületeire 30 négyzetméteres molinókat lehet kihelyezni.
A budaörsi áruház parkolójában már most is találkozhatnak a vevők a Parking Umbrella -val: négy reklámeszközt telepítettek a főbejárat közelébe.
A gyártó/üzemeltető Parking Média és a Tesco által kötött megállapodás alapján 2011 folyamán további 58 Tesco parkolóban helyezik ki az eszközöket. Novemberben a cég saját magát hirdeti a felületeken, majd decembertől értékesíti azokat ténylegesen – írja a mediainfo.hu.
Fotó: parkingmedia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >