Új receptúra és merész vizuális arculat: ellenállhatatlan ízt hirdet a Sprite új kampánya Európa-szerte
Megújul a Sprite: új ízvilággal és merész új vizuális arculattal jelentkezik a Coca-Cola ikonikus frissítő itala. A márka legújabb globális ATL kreatív kampánya elsősorban a Z-generációt ösztönzi a termék kipróbálására.
A Sprite tavaly indította el Európában a “Heat Happens” platformot, amely a „Hűtsd le magad” szlogennel szólította meg a fogyasztókat. Most új, ellenállhatatlan ízzel, friss megjelenéssel és több érzékszervre ható, csábító, kreatív kampánnyal invitál minket a jéghideg üdítő kipróbálására a márka. A megújult üdítőt a megszokott átlátszó palackban hozzák forgalomba, amely könnyebben újrahasznosítató, összhangban a Coca-Cola fenntarthatósági stratégiájával. Ezen kívül lesz dobozos és üveges kiszerelés is az eltérő fogyasztói szokásoknak megfelelően.
A Coca-Cola arra törekszik, hogy a fogyasztókat az alacsony cukortartalmú és cukormentes italok felé terelje, ezért egyre több piacon teszi elérhetővé zéró cukortartalmú italait, illetve azok ízélményét is javította.
A kampány az új, ellenállhatatlanul finom Sprite ismertségének növelését célozza, és az ital kipróbálására ösztönöz, hangsúlyozva annak nagyszerű ízét, és az ital által nyújtott, több érzékszervre ható, frissítő élményt.
A kampány az intenzív szénsavtartalmat és a frissítő ízt a buborékok, a kondenzációs cseppek, valamint a hangeffektek – például a jég csilingelése, a doboz kinyílásának hangja és a buborékok pezsgése – segítségével emeli ki.
A Sprite pimasz és játékos hangvételére játszanak rá a kampány videotartalmai, amelyeknek minden egyes darabja humorosan mutat rá arra, hogy az ital különösen jól jön a hétköznapi izgalmak pillanataiban.
„Izgatottan várjuk, hogy bemutathassuk a márka történetének következő fejezetét. Idén egy új, merész vizuális arculattal jelentkezünk Európa-szerte, így Magyarországon is, emellett pedig egy új, ellenállhatatlan ízt vezetünk be megújult receptúrával. A cél, hogy jéghideg frissítőt nyújtsunk a fogyasztóknak, mégpedig akkor, amikor a legnagyobb szükségük van rá”
– emelte ki az európai márkaigazgató szavait Strenner Kinga, a Sprite magyarországi márkamenedzsere.
A Sprite ellenállhatatlan ízét egész éves élményalapú marketingkampány mutatja majd be. A kampány magában foglalja a márkához köthető élményeket és a kóstoltatásokat. A kampány elsősorban a Z-generáció figyelmét igyekszik megragadni egy egyedülálló kommunikációs platformmal, amely magában foglalja a televíziós és digitális out-of-home reklámokat, online videókat, közösségi médiatartalmakat és helyszíni élményeket.
„Úgy gondoljuk, sikerült megmutatni, hogyan tudjuk a Z-generációt segíteni abban, hogy megőrizzék hidegvérüket a legforróbb pillanatokban is, és a Sprite hogyan lehet ebben igazi szárnysegédük. A kampány igazán erőteljesen mutatja be az ital ellenállhatatlan ízét – már alig várjuk, hogy lássuk a hatást 2023 folyamán”.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >