Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű kezdeményezését, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt támogatást.

A Coca-Cola élvonalbeli megoldásai hozzák lendületbe a kiskereskedelmi ökoszisztémát
Az üdítőital-ipari óriás ezzel a programmal kívánja erősíteni a helyi kiskereskedőket a gyorsan változó piaci környezetben.
A Nemzeti Képességfejlesztési Társasággal (NSDC) együttműködésben elindított program keretében az üzlettulajdonosok olyan területeken kapnak tanácsokat, mint a termékek bemutatása, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az értékesítési stratégiák kialakítása. Ezáltal javulhat a vásárlói élmény, miközben a boltok forgalma is növekedhet.
Az indiai helyi üzletek, az úgynevezett kiránák, új, modern hűtőberendezéseket kapnak, amelyek készletkezelési funkcióval is rendelkeznek. Ezek segítségével a kereskedők hatékonyabban kezelhetik a készleteiket, és biztosíthatják a termékek folyamatos elérhetőségét.
Coke Buddy: személyre szabott támogatás
A Coca-Cola egy másik kezdeményezése, a Coke Buddy mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásokkal nyújt folyamatos támogatást a kereskedők számára. Ez a program személyre szabottabb és gördülékenyebb vásárlási élményt tesz lehetővé.
Az ICRIER adatai szerint a nem alkoholos italok szektora jelentős mértékben járul hozzá az indiai gazdasághoz, több mint 4,5 millió kiskereskedő megélhetését támogatva.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >