Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű kezdeményezését, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt támogatást.

A Coca-Cola élvonalbeli megoldásai hozzák lendületbe a kiskereskedelmi ökoszisztémát
Az üdítőital-ipari óriás ezzel a programmal kívánja erősíteni a helyi kiskereskedőket a gyorsan változó piaci környezetben.
A Nemzeti Képességfejlesztési Társasággal (NSDC) együttműködésben elindított program keretében az üzlettulajdonosok olyan területeken kapnak tanácsokat, mint a termékek bemutatása, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az értékesítési stratégiák kialakítása. Ezáltal javulhat a vásárlói élmény, miközben a boltok forgalma is növekedhet.
Az indiai helyi üzletek, az úgynevezett kiránák, új, modern hűtőberendezéseket kapnak, amelyek készletkezelési funkcióval is rendelkeznek. Ezek segítségével a kereskedők hatékonyabban kezelhetik a készleteiket, és biztosíthatják a termékek folyamatos elérhetőségét.
Coke Buddy: személyre szabott támogatás
A Coca-Cola egy másik kezdeményezése, a Coke Buddy mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásokkal nyújt folyamatos támogatást a kereskedők számára. Ez a program személyre szabottabb és gördülékenyebb vásárlási élményt tesz lehetővé.
Az ICRIER adatai szerint a nem alkoholos italok szektora jelentős mértékben járul hozzá az indiai gazdasághoz, több mint 4,5 millió kiskereskedő megélhetését támogatva.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >