Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű kezdeményezését, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt támogatást.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/coca-cola_Anil_Prasad-225x300.jpg)
A Coca-Cola élvonalbeli megoldásai hozzák lendületbe a kiskereskedelmi ökoszisztémát
Az üdítőital-ipari óriás ezzel a programmal kívánja erősíteni a helyi kiskereskedőket a gyorsan változó piaci környezetben.
A Nemzeti Képességfejlesztési Társasággal (NSDC) együttműködésben elindított program keretében az üzlettulajdonosok olyan területeken kapnak tanácsokat, mint a termékek bemutatása, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az értékesítési stratégiák kialakítása. Ezáltal javulhat a vásárlói élmény, miközben a boltok forgalma is növekedhet.
Az indiai helyi üzletek, az úgynevezett kiránák, új, modern hűtőberendezéseket kapnak, amelyek készletkezelési funkcióval is rendelkeznek. Ezek segítségével a kereskedők hatékonyabban kezelhetik a készleteiket, és biztosíthatják a termékek folyamatos elérhetőségét.
Coke Buddy: személyre szabott támogatás
A Coca-Cola egy másik kezdeményezése, a Coke Buddy mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásokkal nyújt folyamatos támogatást a kereskedők számára. Ez a program személyre szabottabb és gördülékenyebb vásárlási élményt tesz lehetővé.
Az ICRIER adatai szerint a nem alkoholos italok szektora jelentős mértékben járul hozzá az indiai gazdasághoz, több mint 4,5 millió kiskereskedő megélhetését támogatva.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >