Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 06. 09:06

A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű kezdeményezését, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt támogatást.

A Coca-Cola élvonalbeli megoldásai hozzák lendületbe a kiskereskedelmi ökoszisztémát

Az üdítőital-ipari óriás ezzel a programmal kívánja erősíteni a helyi kiskereskedőket a gyorsan változó piaci környezetben.

A Nemzeti Képességfejlesztési Társasággal (NSDC) együttműködésben elindított program keretében az üzlettulajdonosok olyan területeken kapnak tanácsokat, mint a termékek bemutatása, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az értékesítési stratégiák kialakítása. Ezáltal javulhat a vásárlói élmény, miközben a boltok forgalma is növekedhet.

Az indiai helyi üzletek, az úgynevezett kiránák, új, modern hűtőberendezéseket kapnak, amelyek készletkezelési funkcióval is rendelkeznek. Ezek segítségével a kereskedők hatékonyabban kezelhetik a készleteiket, és biztosíthatják a termékek folyamatos elérhetőségét.

Coke Buddy: személyre szabott támogatás

A Coca-Cola egy másik kezdeményezése, a Coke Buddy mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásokkal nyújt folyamatos támogatást a kereskedők számára. Ez a program személyre szabottabb és gördülékenyebb vásárlási élményt tesz lehetővé.

Az ICRIER adatai szerint a nem alkoholos italok szektora jelentős mértékben járul hozzá az indiai gazdasághoz, több mint 4,5 millió kiskereskedő megélhetését támogatva.

ESM

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink