Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű kezdeményezését, amely a kis- és középvállalkozások számára nyújt támogatást.

A Coca-Cola élvonalbeli megoldásai hozzák lendületbe a kiskereskedelmi ökoszisztémát
Az üdítőital-ipari óriás ezzel a programmal kívánja erősíteni a helyi kiskereskedőket a gyorsan változó piaci környezetben.
A Nemzeti Képességfejlesztési Társasággal (NSDC) együttműködésben elindított program keretében az üzlettulajdonosok olyan területeken kapnak tanácsokat, mint a termékek bemutatása, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az értékesítési stratégiák kialakítása. Ezáltal javulhat a vásárlói élmény, miközben a boltok forgalma is növekedhet.
Az indiai helyi üzletek, az úgynevezett kiránák, új, modern hűtőberendezéseket kapnak, amelyek készletkezelési funkcióval is rendelkeznek. Ezek segítségével a kereskedők hatékonyabban kezelhetik a készleteiket, és biztosíthatják a termékek folyamatos elérhetőségét.
Coke Buddy: személyre szabott támogatás
A Coca-Cola egy másik kezdeményezése, a Coke Buddy mesterséges intelligencia által vezérelt megoldásokkal nyújt folyamatos támogatást a kereskedők számára. Ez a program személyre szabottabb és gördülékenyebb vásárlási élményt tesz lehetővé.
Az ICRIER adatai szerint a nem alkoholos italok szektora jelentős mértékben járul hozzá az indiai gazdasághoz, több mint 4,5 millió kiskereskedő megélhetését támogatva.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >