Új prémium termékeket vezet be az Edeka
A német Edeka a karácsonyi ünnepekre készülve új prémium termékválasztékot vezet be. Szeptemberben mintegy 80 termékkülönlegességet dob piacra „Genussmomente” márkája alatt. Az új kínálattal a cél, hogy a vásárlók az egyedi ízvilágú termékek nyújtotta feledhetetlen élményben részesüljenek. A termékek úgy kerültek összeválogatásra, hogy azok között semminemű átfedés nincs sem a hozzávalók, sem a receptúra, sem pedig a gyártási folyamatokat illetően.
Az új kínálatban szereplő termékek között van szemes kávé, igazi stájer tökmagolaj, fésűkagyló, óriás kagylótészta, azaz conchiglioni, és almás-morzsás sütiízű jégkrém.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >