Új prémium termék a Pöttyöstől

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 02. 20. 00:00

Túróból készült bonbonnal rukkol ki a piacon február közepén a Pöttyös. Az új desszerttel egyidőben tejes külsőbe öltözött Óriás Túró Rudival is bővül a termékcsalád.

A mátészalkai üzem innovációja a Pöttyös Túró Bonbon névre
keresztelt desszert a prémium termékhez illő elegáns külsővel, és a Pöttyös márkától
megszokott kiváló minőséggel  lép a piacra
– egyelőre limitált kiadásban, április végéig. A termék célcsoportja szűkebb a
Pöttyös Túró Rudiénál, elsősorban a 25-35 éves, az átlagnál magasabb jövedelmi
viszonyokkal rendelkező felnőtteket célozza meg.

A termék bevezetését a jól bevált, klasszikus eszközökkel
támogatja a Pöttyös csapat: bolti aktivitások, direktmarketing, internetes kampány,
kóstoltatás valamint március és április folyamán TV kampány segíti az ismertség
növelését.

A Pöttyös Túró Bonbon piacra dobása mellett a klasszikus
Túró Rudi választéka is kibővül. Az egyik legnépszerűbb családtag, az Óriás
Pöttyös Túró Rudi étbevonós változata mellett a fogyasztók igényeire
reflektálva február közepétől megjelenik a tejbevonatos variáns.

A siker a kereskedők első visszajelzése alapján úgy tűnik,
mindkét újítás esetében garantált.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek