Sikerrel indult a Tesco új pontgyűjtő akciója
Lezárult a Tesco eddig legsikeresebb hűségakciója, melynek során több mint 1000 000 vásárló juthatott Fila táskákhoz kedvezményes áron. A Tesco azonban nem hagyta sokáig vonzó akció nélkül hűséges vásárlóit, és máris új promóciót indított, ezúttal a Tefallal együttműködve. Az áruházlánc reméli, hogy a Stahl Judit ajánlásával hirdetett prémium minőségű serpenyők és edények a háziasszonyok körében kedvező fogadtatásra találnak. A ’Gyűjtsön piros pontokat’ elnevezésű akció keretében Tefal márkájú termékek akár 50%-os kedvezménnyel is elérhetők.
Rendkívül sikeresen zárult le a Tesco és a Fila közösen szervezett pontgyűjtő akciója. A végső eredmények felülmúlták a két cég várakozásait, hiszen az akciónak köszönhetően országszerte több mint 1 000 000 vásárló juthatott Fila táskához kedvezményes áron. A Tesco a pontgyűjtő akciókon keresztül valami különlegeset kíván adni hűséges vevőinek, ezért is indította útjának legújabb promócióját. A Tesco és a Tefal közös akciója során a vásárlók az összegyűjtött pontokért prémium minőségű Tefal serpenyőket és lábost vihetnek haza.
A legújabb Tesco pontgyűjtés során az áruházak mintegy négy hónapon át várják a vásárlókat, hogy részt vegyenek az akcióban. A vevők minden ezer forint feletti vásárlás esetén egy piros pontot kapnak ajándékba a Tesco áruházak pénztárosaitól, amit a lelkes pontgyűjtők az erre a célra kiadott gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Harminc piros pont összegyűjtése után bárkinek lehetősége nyílik a gyűjtőfüzetben bemutatott Tefal Stahl termékek hűségáron való megvásárlására.
A piros pontokat gyűjtő vásárlók részére a Tefal termékcsalád 8 féle terméke válik elérhetővé, melyeket kiváló minőségük miatt a népszerű televíziós műsorvezető Stahl Judit is ajánl. Az akciós kínálatban szereplő serpenyők akár 50%-kal alacsonyabb áron megvásárolhatók, így például a 32 cm-es serpenyő 13 990 Ft helyett már 6995 Ft-ért elérhető.
A hűségakciók népszerűsítésére a Tesco útnak indított egy új honlapot is, ami a www.tescohuseg.hu linken érhető el. A weboldalon részletes tájékoztatást olvashat a látogató az akcióról és a pontokért beváltható termékekről. A weboldal azonban nemcsak ezekről ad információt, hanem ötletes nyereményjátékkal is várja az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >