Új pontgyűjtő akció a SPAR-nál
A kiemelkedő minőségű ZWILLING termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos kellékei érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben, az október negyedikén indult új pontgyűjtő akció keretében. A gyűjtőfüzetekbe ragasztott matricákkal akár 82 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a termékek. A vásárlók minden elköltött 1000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 25 matricát, megvásárolhatják a 12-féle Zwilling-termék egyikét kedvezményes áron.
– A SPAR a vásárlóit minőségi élelmiszerekkel látja el a kezdetek óta, s az ezekből készített ételekhez és italokhoz stílusos eszközök is járnak: ezt szolgálja a SPAR és a Zwilling hűségakciója, amelynek révén csúcsminőségű kávés-teás kellékek és szettek érhetőek el rendkívül kedvezményes áron – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adománygyűjtéssel kapcsolatos visszaélések
Ezúton tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati…
Tovább olvasom >Havi díjat vezet be a DHL az üzleti ügyfeleknek
Július 1-jétől havi díjat vezet be a DHL az online…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >