Új pontgyűjtő akció a SPAR-nál
A kiemelkedő minőségű ZWILLING termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos kellékei érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben, az október negyedikén indult új pontgyűjtő akció keretében. A gyűjtőfüzetekbe ragasztott matricákkal akár 82 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a termékek. A vásárlók minden elköltött 1000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 25 matricát, megvásárolhatják a 12-féle Zwilling-termék egyikét kedvezményes áron.
– A SPAR a vásárlóit minőségi élelmiszerekkel látja el a kezdetek óta, s az ezekből készített ételekhez és italokhoz stílusos eszközök is járnak: ezt szolgálja a SPAR és a Zwilling hűségakciója, amelynek révén csúcsminőségű kávés-teás kellékek és szettek érhetőek el rendkívül kedvezményes áron – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >Bezár a SPAR Kisújszálláson
Augusztus 24-én végleg bezár a SPAR Kisújszálláson – jelentette be…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >