Új Pick&Go technológiát tesztel a REWE
Újfajta vásárlási módszert tesztel a német REWE Group. A teszt lényege, hogy lehetővé tegyék a vásárlóknak a még könnyebb, még kevesebb kontakttal történő vásárlást.
Azok a vásárlók, akik az önkiszolgáló pénztáraknál fizetnek, regisztrálhatnak a Pick & Go alkalmazással, amelyen keresztül sokkal gyorsabban fizethetnek és hagyhatják el a boltot.
A polcokban elhelyezett szenzorok és intelligens kamerák, valamint más high-tech technológia segítik a vásárlást.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >