Új piacokat nyerhetnek a magyar sertéstenyésztők
Az amerikai sertéshús iránti kínai és orosz kereslet visszaesése új piacokat nyithat a nagy európai exportőrök előtt – idézte a Napi Gazdaság Sákán Antalt, a Magyar Sertéstartók Szövetségének elnökét.
A szövetség felmérése szerint komoly igény mutatkozik Japánban és más távol-keleti országokban is a magyar gm-mentes kukoricára és az azzal takarmányozott sertéshúsra. Ha sikerülne az euro-alapú elszámolást elérnünk és igazolnunk a minőségi, egészséges áruelőállítást, akkor nagy tételben exportálhatnánk sertéshúst. A madárinfluenza idején a baromfitartók alkalmaztak minőségi védjegyet. Most a sertéstartók hasonlóan járnak el: legkorábban júliustól Minőségi Magyar Sertéshús védjegy jelöli majd a sertéshúsból készült minőségi termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >