Új piacokat keres a lengyel alma
Csökkentenék az orosz exportpiac súlyát, Kínában és az Egyesült Arab Emírségekben keresnek vevőt a lengyel almatermelők.
Miroslaw Maliszewski, a lengyel almatermelők szövetségének elnöke elmondta: hároméves reklámkampányt indítanak, amelynek során a lengyel almát fogják népszerűsíteni Kínában és az Egyesült Arab Emírségekben. A projektet négymillió euróval támogatja az Európai Bizottság.
“Alternatív piacokat keresünk, hogy kevésbé függjünk egy nagy vásárlótól” – mondta a lengyel almatermelők vezetője.
Lengyelország a világ legnagyobb almaexportőre. 2012-13-ban 1,2 millió tonna almát exportált 438 millió euró értékben. A lengyel alma legnagyobb felvásárlója Oroszország; a teljes export csaknem 60 százaléka, 677 ezer tonna ide érkezett. (MTI, tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >