Új partnerséggel erősítené vásárlói hűségét a Morrisons
Partnerségre lépett a Morrisons az IRI piackutató céggel, hogy növelje vásárlói lojalitását. Az IRI abban segít majd a Morrisonsnak, hogy jobban megértse a vevőket, s ezáltal személyre szabottan tudjon velük kommunikálni.
A Morrisons More-hűségkártyája már eddig is számos juttatást biztosított a vásárlóknak, például minden 5000. pont után egy ötfontos kupont kaptak. A cég azonban újabb és újabb lehetőségeket keres vonzereje növelésének érdekében.
A műanyag csomagolás ellen folyó, egyre komolyabb harcban például a Morrisons teljesen kitiltja gyümölcs- és zöldségáruinál a plasztikot, ami miatt nemrég az Egyesült Királyság egyik legfelelősebb kiskereskedőjévé választották.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kényelmi boltok házhoz szállítását az Egyesült Királyságban
A brit NearSt technológiai vállalat új az Egyesült Királyság kényelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >