Új partnerséggel erősítené vásárlói hűségét a Morrisons
Partnerségre lépett a Morrisons az IRI piackutató céggel, hogy növelje vásárlói lojalitását. Az IRI abban segít majd a Morrisonsnak, hogy jobban megértse a vevőket, s ezáltal személyre szabottan tudjon velük kommunikálni.
A Morrisons More-hűségkártyája már eddig is számos juttatást biztosított a vásárlóknak, például minden 5000. pont után egy ötfontos kupont kaptak. A cég azonban újabb és újabb lehetőségeket keres vonzereje növelésének érdekében.
A műanyag csomagolás ellen folyó, egyre komolyabb harcban például a Morrisons teljesen kitiltja gyümölcs- és zöldségáruinál a plasztikot, ami miatt nemrég az Egyesült Királyság egyik legfelelősebb kiskereskedőjévé választották.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb több mint 2000 termék árát csökkentette a Morrisons
Augusztus végétől több ezer terméket kínál jelentősen alacsonyabb áron a…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >Németországban is gyárat nyit a növényi húsokat gyártó Planted
A növényi húsalternatívákat gyártó svájci Planted Németországban tervezi második üzemét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >