Új partnereket vár a SPAR Régiók Kincsei programja
A hazai kistermelők piacra jutási esélyeit javítja, a helyi gazdaság fejlődését segíti, s megteremti annak lehetőségét, hogy a kiváló magyar élelmiszerek a lehető leggyorsabban eljuthassanak a fogyasztókhoz. Ez a SPAR Régiók Kincsei programja, amelynek bővítéséhez folyamatosan keresik az új beszállítókat.
Mezőgazdasági és élelmiszertermékeket gyártó kis családi cégeknek, egyéni vállalkozásoknak nyújt hathatós segítséget, hogy helyben előállított, kis szériás termékeikkel megjelenhetnek egy kereskedelmi nagyvállalat országos üzlethálózatának polcain. A Régiók Kincsei program közvetlen támogatást nyújt a hazai agrárágazatban tevékenykedő kistermelőknek, s egyben minőségi, magyar élelmiszerekhez juttatja a vásárlókat. A „piros almás” logó jelzi a vevők felé, hogy az ilyen áru megvásárlásával nemcsak kiváló élelmiszereket tesznek a kosarukba, de közvetlenül is támogatják a hazai kistermelőket.
A SPAR mostanra hat regionális központot alakított ki országszerte, amelyek eljuttatják a védjeggyel ellátott hazai termékeket a térségükben lévő nagyáruházak polcaira. A hazai üzletlánc folyamatosan keresi azokat a kisvállalkozásokat, amelyek a Régiók Kincsei program révén növelni szeretnék értékesítési lehetőségeiket, élvezve mindazt az előnyt, amelyet egy stabil hátterű, nagymúltú cég a maga kereskedelmi, logisztikai és marketingtapasztalataival biztosítani tud. A szerződött partnereket a vállalat mentorprogramja képzésekkel, tréningekkel segíti a további fejlődésben.
Az üzlethálózat külön online felületet hozott létre azok számára, akik a SPAR beszállítói család tagjává szeretnének válni. A https://beszport.spar.hu/hu/regiok-kincsei oldalon a kért információk megadásával egyszerűen lehet jelentkezni. A vásárlók pedig e kiváló termékekről a www.spar.hu/regiokkincsei oldalon kaphatnak bővebb tájékoztatást. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >