Új partnereket vár a SPAR Régiók Kincsei programja
A hazai kistermelők piacra jutási esélyeit javítja, a helyi gazdaság fejlődését segíti, s megteremti annak lehetőségét, hogy a kiváló magyar élelmiszerek a lehető leggyorsabban eljuthassanak a fogyasztókhoz. Ez a SPAR Régiók Kincsei programja, amelynek bővítéséhez folyamatosan keresik az új beszállítókat.
Mezőgazdasági és élelmiszertermékeket gyártó kis családi cégeknek, egyéni vállalkozásoknak nyújt hathatós segítséget, hogy helyben előállított, kis szériás termékeikkel megjelenhetnek egy kereskedelmi nagyvállalat országos üzlethálózatának polcain. A Régiók Kincsei program közvetlen támogatást nyújt a hazai agrárágazatban tevékenykedő kistermelőknek, s egyben minőségi, magyar élelmiszerekhez juttatja a vásárlókat. A „piros almás” logó jelzi a vevők felé, hogy az ilyen áru megvásárlásával nemcsak kiváló élelmiszereket tesznek a kosarukba, de közvetlenül is támogatják a hazai kistermelőket.
A SPAR mostanra hat regionális központot alakított ki országszerte, amelyek eljuttatják a védjeggyel ellátott hazai termékeket a térségükben lévő nagyáruházak polcaira. A hazai üzletlánc folyamatosan keresi azokat a kisvállalkozásokat, amelyek a Régiók Kincsei program révén növelni szeretnék értékesítési lehetőségeiket, élvezve mindazt az előnyt, amelyet egy stabil hátterű, nagymúltú cég a maga kereskedelmi, logisztikai és marketingtapasztalataival biztosítani tud. A szerződött partnereket a vállalat mentorprogramja képzésekkel, tréningekkel segíti a további fejlődésben.
Az üzlethálózat külön online felületet hozott létre azok számára, akik a SPAR beszállítói család tagjává szeretnének válni. A https://beszport.spar.hu/hu/regiok-kincsei oldalon a kért információk megadásával egyszerűen lehet jelentkezni. A vásárlók pedig e kiváló termékekről a www.spar.hu/regiokkincsei oldalon kaphatnak bővebb tájékoztatást. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >