Új partnereket vár a SPAR Régiók Kincsei programja
A hazai kistermelők piacra jutási esélyeit javítja, a helyi gazdaság fejlődését segíti, s megteremti annak lehetőségét, hogy a kiváló magyar élelmiszerek a lehető leggyorsabban eljuthassanak a fogyasztókhoz. Ez a SPAR Régiók Kincsei programja, amelynek bővítéséhez folyamatosan keresik az új beszállítókat.
Mezőgazdasági és élelmiszertermékeket gyártó kis családi cégeknek, egyéni vállalkozásoknak nyújt hathatós segítséget, hogy helyben előállított, kis szériás termékeikkel megjelenhetnek egy kereskedelmi nagyvállalat országos üzlethálózatának polcain. A Régiók Kincsei program közvetlen támogatást nyújt a hazai agrárágazatban tevékenykedő kistermelőknek, s egyben minőségi, magyar élelmiszerekhez juttatja a vásárlókat. A „piros almás” logó jelzi a vevők felé, hogy az ilyen áru megvásárlásával nemcsak kiváló élelmiszereket tesznek a kosarukba, de közvetlenül is támogatják a hazai kistermelőket.
A SPAR mostanra hat regionális központot alakított ki országszerte, amelyek eljuttatják a védjeggyel ellátott hazai termékeket a térségükben lévő nagyáruházak polcaira. A hazai üzletlánc folyamatosan keresi azokat a kisvállalkozásokat, amelyek a Régiók Kincsei program révén növelni szeretnék értékesítési lehetőségeiket, élvezve mindazt az előnyt, amelyet egy stabil hátterű, nagymúltú cég a maga kereskedelmi, logisztikai és marketingtapasztalataival biztosítani tud. A szerződött partnereket a vállalat mentorprogramja képzésekkel, tréningekkel segíti a további fejlődésben.
Az üzlethálózat külön online felületet hozott létre azok számára, akik a SPAR beszállítói család tagjává szeretnének válni. A https://beszport.spar.hu/hu/regiok-kincsei oldalon a kért információk megadásával egyszerűen lehet jelentkezni. A vásárlók pedig e kiváló termékekről a www.spar.hu/regiokkincsei oldalon kaphatnak bővebb tájékoztatást. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >