Új palack kraft söröknek, aztán más italoknak
A sörkiszerelés „konzervatív” oldala a palack és a fémdoboz – az anyagban és formában nehéz lenne újdonságot felmutatniuk a termékfejlesztőknek. Igazán jelentős innovációkra a sörök külső megjelenésének világában marad tehát a címke, a címkézés területe. Jelenleg háromféle címkét használnak, a ragasztottat, az öntapadóst és a zsugorcímkét – az utóbbi a legdrágább, ugyanakkor jellegénél fogva a legalkalmasabb eszköze a márkázásnak.
A szakma egy része a forradalmi termékjelzés eszközének most a magára az üvegre való nyomtatást tartja. Az O-I, a világ egyik – Magyarországon is jelen lévő – vezető csomagolóüveg-gyártó vállalata, először Európában mutatta be 360 fokos palacknyomtatásra képes berendezését, a közelmúltban pedig a BrewExpo Americán a Kraft Sörfőzdék Konferenciáján legújabb termékeit: ezt a szegmenst tartják a legalkalmasabbnak a kiszerelésfajta hatékony piaci bevezetésére. A tervek szerint a következő meghódítandó területek az RTD-italoké, dzsúszoké és a kombucháé. //
Kapcsolódó cikkeink
Kibertámadás bénítja az Asahi termelését – a riválisok azonnal mozdulnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Oktoberfest 2025 a magyar sörkultúra legendás „fővárosában”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos jótékonysági akcióval ünnepelték a Kenyér Világnapját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Turizmus 15 év múlva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több százan ünnepelték Magyarország első Popeyes® éttermének grandiózus megnyitóját Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >