Új palack kraft söröknek, aztán más italoknak
A sörkiszerelés „konzervatív” oldala a palack és a fémdoboz – az anyagban és formában nehéz lenne újdonságot felmutatniuk a termékfejlesztőknek. Igazán jelentős innovációkra a sörök külső megjelenésének világában marad tehát a címke, a címkézés területe. Jelenleg háromféle címkét használnak, a ragasztottat, az öntapadóst és a zsugorcímkét – az utóbbi a legdrágább, ugyanakkor jellegénél fogva a legalkalmasabb eszköze a márkázásnak.
A szakma egy része a forradalmi termékjelzés eszközének most a magára az üvegre való nyomtatást tartja. Az O-I, a világ egyik – Magyarországon is jelen lévő – vezető csomagolóüveg-gyártó vállalata, először Európában mutatta be 360 fokos palacknyomtatásra képes berendezését, a közelmúltban pedig a BrewExpo Americán a Kraft Sörfőzdék Konferenciáján legújabb termékeit: ezt a szegmenst tartják a legalkalmasabbnak a kiszerelésfajta hatékony piaci bevezetésére. A tervek szerint a következő meghódítandó területek az RTD-italoké, dzsúszoké és a kombucháé. //
Kapcsolódó cikkeink
Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >