Új palack kraft söröknek, aztán más italoknak
A sörkiszerelés „konzervatív” oldala a palack és a fémdoboz – az anyagban és formában nehéz lenne újdonságot felmutatniuk a termékfejlesztőknek. Igazán jelentős innovációkra a sörök külső megjelenésének világában marad tehát a címke, a címkézés területe. Jelenleg háromféle címkét használnak, a ragasztottat, az öntapadóst és a zsugorcímkét – az utóbbi a legdrágább, ugyanakkor jellegénél fogva a legalkalmasabb eszköze a márkázásnak.
A szakma egy része a forradalmi termékjelzés eszközének most a magára az üvegre való nyomtatást tartja. Az O-I, a világ egyik – Magyarországon is jelen lévő – vezető csomagolóüveg-gyártó vállalata, először Európában mutatta be 360 fokos palacknyomtatásra képes berendezését, a közelmúltban pedig a BrewExpo Americán a Kraft Sörfőzdék Konferenciáján legújabb termékeit: ezt a szegmenst tartják a legalkalmasabbnak a kiszerelésfajta hatékony piaci bevezetésére. A tervek szerint a következő meghódítandó területek az RTD-italoké, dzsúszoké és a kombucháé. //
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Siófok, Budapest és Eger népszerűsége a nyáron is töretlen a magyar vendégek körében
Siófok továbbra is a legvonzóbb nyári úti cél a magyarok…
Tovább olvasom >Magyar lány a fesztivál 11 milliomodik látogatója
Egy Ománban élő magyar lány lett a Sziget fesztivál történetének…
Tovább olvasom >