Új palack kraft söröknek, aztán más italoknak
A sörkiszerelés „konzervatív” oldala a palack és a fémdoboz – az anyagban és formában nehéz lenne újdonságot felmutatniuk a termékfejlesztőknek. Igazán jelentős innovációkra a sörök külső megjelenésének világában marad tehát a címke, a címkézés területe. Jelenleg háromféle címkét használnak, a ragasztottat, az öntapadóst és a zsugorcímkét – az utóbbi a legdrágább, ugyanakkor jellegénél fogva a legalkalmasabb eszköze a márkázásnak.
A szakma egy része a forradalmi termékjelzés eszközének most a magára az üvegre való nyomtatást tartja. Az O-I, a világ egyik – Magyarországon is jelen lévő – vezető csomagolóüveg-gyártó vállalata, először Európában mutatta be 360 fokos palacknyomtatásra képes berendezését, a közelmúltban pedig a BrewExpo Americán a Kraft Sörfőzdék Konferenciáján legújabb termékeit: ezt a szegmenst tartják a legalkalmasabbnak a kiszerelésfajta hatékony piaci bevezetésére. A tervek szerint a következő meghódítandó területek az RTD-italoké, dzsúszoké és a kombucháé. //
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az amerikai fagylaltnap alkalmából akció indult vasárnap a Balatonnál
Ezer gombóc fagylaltkupont rejtenek el vasárnaptól a Balaton körül az…
Tovább olvasom >Egy szerethető fenntarthatósági ötlet a szállodában – A nap képe
Mindenképpen szimpatikus a német szálloda ötlete, a sörisszáknak duplán is.…
Tovább olvasom >