Új ötletek és sikeres promóciós megoldások
Egy nap: megannyi promóciós ötlet és díjátadó. Ha ki kellene emelnünk, hogy miért érdemes eljönni a Trade magazin által, április 29-én megrendezésre kerülő „Új ötletek és sikeres promóciós megoldások” szakmai napra és benne „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjátadójára, három dolgot mindenképp mondhatunk: promóciós ötletek, kulisszatitkok, a vásárlók pozitív és negatív véleménye az egyes konkrét promócióról. Merthogy ez a lényeg – persze a megannyi örömteli pillanatba, díjátadóba és szakmai előadásba csempészve.
Ha kíváncsi vagy, hogy…:
- …az elmúlt évi pandémia miként hatott a promóciók mechanizmusára és sikerére,
- …hogyan épültek be a CSR és fenntarthatósági törekvések a promóciókba,
- …milyen új ötletek, eszközök születtek, hogy még sikeresebbek legyenek a pormóciók, alkalmazkodva az új piaci környezethez,
- …összességében mi volt a vásárlók véleménye a pályázott promóciókról, kertelés nélkül,
akkor tarts velünk, és vegyél részt a konferencia napon!
A fenti kérdésekre is választ fogunk kapni az április 29-i, egész napos rendezvényen, amelyet bízunk benne, hogy már személyes részvétellel is meg tudunk tartani. Természetesen ebben alkalmazkodni fogunk az aktuális járványügyi helyzethez, de amennyiben lehet, szeretnénk biztosítani a személyes találkozást azoknak, akik ezt igénylik.
„Az év legsikeresebb promóciója 2020” versenyre idén is sokan pályáztak. A szakmai zsűri véleménye, a Kantar Hoffmann piackutató általi fókuszcsoport-kutatások, és a különdíjak felajánlói határozzák meg, hogy mely pályázatokat hallhatjuk részletesen is majd, de minden promócióról elmondjuk a vásárlók véleményét.
Idén a konferencianapba három olyan szakmai előadás is bekapcsolódik, amelyek a promóciós eszközök tárházát és azok használatát támogatják. A CLM Bitai&Partners Ügyvédi Iroda, az Offerista Group és a Screvo, mind-mind a saját szakmai területével bővíti ismereteinket a promóciók hatékonyságának növeléséhez.
A részletes programot itt lehet megtekinteni.
Az eseményre szeretnénk minden érdeklődőnek azzal kedveskedni, hogy részvételi díjában egy kollégájának vagy ügyfelének a részvételét is belefoglaltuk. Semmi más teendő nincsen, mint a jelentkezés során Őt is regisztrálni. Így két fő tud minden regisztrációval részt venni, akár személyesen, akár online!
Időpont:
- április 29., csütörtök 8,30–17,00
Helyszín:
Mercure Budapest Castle Hill (1013 Bp., Krisztina krt. 41–43.)
Jelentkezési határidő:
- április 22. (!)
Részvételi díj:
személyes részvétellel: 55 000Ft+Áfa/fő + 1 fő VIP
online részvétellel: 25 000 ft+Áfa/fő + 1fő VIP
(Pályázatonként 2 fő vehet részt akár személyesen, akár online az eseményen)
További információ: justin.sara@trademagazin.hu
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >