Új őszi kollekcióval kényeztett a Pöttyös
Közkívánatra az őszi-téli időszakban ismét visszakerül a hűtőpultokra a Túró Bonbon, a hűtőpolcok új sztárja október elejétől a kókuszos Pöttyös Túró Rudi.
A kókuszos ízesítésű Pöttyös Túró Rudival teljesen új vonal
jelent meg a piacvezető Pöttyös kínálatában. Az eddigi ízesített változatokkal
szemben ez a termék nem töltött lesz, hanem a kókusz és a túró összekeverésével
igazi kuriózumként egy valóban kényeztető kombinációt eredményez. Ezzel
párhuzamosan a mazsolás variáns kikerül a kínálatból.
A kókuszs Pöttyös Túró Rudi termékbevezetést in-store
kampánnyal, a hipermarketekben 7+1 multipackkal (7 db natúr Pöttyös 30g mellé 1
db kókuszos 30g termék az ajándék) és Internetes hírlevéllel támogatja a
Friesland Hungária zRt. A 30g-os kiszerelés mellett állandó termék lesz az
5*30g multipack is.
A már tavasszal aratott, átütő sikerre való tekintettel, a
Pöttyös Túró Bonbon névre keresztelt desszert limitált kiadásban újra piacra
lép. A prémium termékhez illő elegáns külsővel, és a Pöttyös márkától
megszokott kiváló minőséggel készült bonbonnak az az előnye, hogy ajándékozni
is lehet – bár a visszajelzések azt mutatják, hogy a fogyasztók népes tábora
saját örömére vette tavasszal a Pöttyös Túró Bonbont. A továbbra is csak szezonálisan piacon levő
Pöttyös Túró Bonbon a korábban megszokott módon kerül újra a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >