Új összefogáskampány indul a Magyar Termék védjegyes árucikkek népszerűsítésére
Újabb összefogáskampánnyal népszerűsíti partnerei védjegyes árucikkeit a Magyar Termék Nonprofit Kft. A hazaiban több van szlogennel indított több hónapos akciósorozat első etapja novemberben lesz, és 15 márka részvételével zajlik. A közösségi marketing eszközeit használva social media felületeken, illetve online platformokon és hirdetési megoldások segítségével irányítják a figyelmet a hazai előállítású, megbízható eredetű termékekre. A szervezet nem titkolt célja, a három éve kiemelkedő sikert aratott Vedd a hazait, védd a hazait! projekthez hasonló mozgalom létrehozása.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyeinek valamelyikét mára közel 250 hazai gyártó mintegy 5500 termékén használja. A szervezet célja az elmúlt 17 évben nem változott: fókuszba helyezi a hazai előállítású, megbízható eredetű árucikkeket. Ennek pedig egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing, amely során a résztvevők kedvező költségvállalás mellett sokszoros kommunikációs értéket kapnak.
A fenti szellemiség jegyében indult most A hazaiban több van szlogennel a promóciósorozat, amelyet augusztusi, szintén nagysikerű minikampányuk, a Hazai Termékek Hónapja során vezetettek be.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője részletesen is beszámolt az új projektről:
„A hazaiban több van” üzenet kifejezően és hitelesen irányítja rá a fókuszt a magyar termékekben rejlő igazi értékekre, ezért úgy gondoltuk, önálló életre keltve egy több hónapos összefogáskampányt építünk a szlogen köré. Az online kommunikációs tér adta lehetőségeket integráltan kihasználva szeretnénk minél több fogyasztót elérni. Ennek érdekében az első, novemberi időszakban social media felületeken, valamint célcsoport targetált portálokon programmatic hirdetési megoldásokkal támogatott bannerek, valamint multiscreen megjelenések propagálják 15 védjegyes partnerünk termékeit” – nyilatkozta Benedek Eszter, azt is megemlítve, hogy A hazaiban több van összefogáskampányban részt vevők költségeit, többek között a grafikai anyagok gyártását is teljes mértékben a szervezet finanszírozza. A gyártók, valamint a kereskedelmi partnerek egyénileg is tudnak csatlakozni az aktivitáshoz. //
Kapcsolódó cikkeink
Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja 2024” díjak
Idén negyedik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által 2021-ben…
Tovább olvasom >Jelentős növekedéssel és inflációcsökkenéssel kezdte az évet az Európai Unió
Az Európai Bizottság legújabb jelentése szerint, a 2024 elején az…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: a fogyasztás és a hitelpiac helyreállítása a legfontosabb gazdaságpolitikai célok között van
A fogyasztás és a hitelpiac helyreállítását, a beruházási aktivitás újraindítását,…
Tovább olvasom >