Új összefogáskampány indul a Magyar Termék védjegyes árucikkek népszerűsítésére
Újabb összefogáskampánnyal népszerűsíti partnerei védjegyes árucikkeit a Magyar Termék Nonprofit Kft. A hazaiban több van szlogennel indított több hónapos akciósorozat első etapja novemberben lesz, és 15 márka részvételével zajlik. A közösségi marketing eszközeit használva social media felületeken, illetve online platformokon és hirdetési megoldások segítségével irányítják a figyelmet a hazai előállítású, megbízható eredetű termékekre. A szervezet nem titkolt célja, a három éve kiemelkedő sikert aratott Vedd a hazait, védd a hazait! projekthez hasonló mozgalom létrehozása.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyeinek valamelyikét mára közel 250 hazai gyártó mintegy 5500 termékén használja. A szervezet célja az elmúlt 17 évben nem változott: fókuszba helyezi a hazai előállítású, megbízható eredetű árucikkeket. Ennek pedig egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing, amely során a résztvevők kedvező költségvállalás mellett sokszoros kommunikációs értéket kapnak.
A fenti szellemiség jegyében indult most A hazaiban több van szlogennel a promóciósorozat, amelyet augusztusi, szintén nagysikerű minikampányuk, a Hazai Termékek Hónapja során vezetettek be.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője részletesen is beszámolt az új projektről:
„A hazaiban több van” üzenet kifejezően és hitelesen irányítja rá a fókuszt a magyar termékekben rejlő igazi értékekre, ezért úgy gondoltuk, önálló életre keltve egy több hónapos összefogáskampányt építünk a szlogen köré. Az online kommunikációs tér adta lehetőségeket integráltan kihasználva szeretnénk minél több fogyasztót elérni. Ennek érdekében az első, novemberi időszakban social media felületeken, valamint célcsoport targetált portálokon programmatic hirdetési megoldásokkal támogatott bannerek, valamint multiscreen megjelenések propagálják 15 védjegyes partnerünk termékeit” – nyilatkozta Benedek Eszter, azt is megemlítve, hogy A hazaiban több van összefogáskampányban részt vevők költségeit, többek között a grafikai anyagok gyártását is teljes mértékben a szervezet finanszírozza. A gyártók, valamint a kereskedelmi partnerek egyénileg is tudnak csatlakozni az aktivitáshoz. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >