Új online-kampány: „Tervezz SPAR tejes dobozt!”
A SPAR Magyarország Kft. 2012. április 12-én egy új online kampányt indított „Tervezz SPAR tejes dobozt” szlogennel. Az internetezők tízezreit megmozgató, nagy sikerű tavalyi SPAR bevásárlótáska tervező verseny után, idén a SPAR ESL tej dobozának grafikáját tervezhetik meg a vállalkozó kedvű internet felhasználók.
A kampány résztvevői 2012. április 12. és május 3. között készíthetik el kreatív terveiket a http://tej.sparkreativ.hu/ weboldalon. A közzétett alkotásokra 2012. április 12-től május 10-ig lehet szavazni. Érdemes játszani, mert a nyeremények idén is csábítóak. A zsűri a 100 legtöbb szavazatot gyűjtött alkotás közül választja ki a három legszebbet. A győztes 500.000 forint értékű SPAR vásárlási utalványt vihet haza – mely magában foglalja a felhasználás díjazását is -, valamint a nyertes terv alapján kerül legyártásra a cégcsoport üzleteiben értékesített SPAR ESL tej doboza. (A nyertessel kötött felhasználási szerződés alapján.) A második helyezett 250.000 forint, a harmadik pedig 100.000 forint értékű SPAR vásárlási utalvánnyal gazdagodhat. A tervekre szavazók is értékes nyereményekben részesülnek. Ötvenen közülük sorsolás alapján 5000 forint értékű SPAR utalványt nyerhetnek.
Ebben az évben egy különlegességgel is készült a SPAR: általános iskolák számára külön versenyt hirdetett. Az az általános iskola, aki a legtöbb szavazatot gyűjti a játék időtartama alatt, 1200 liter tejet nyer. Az az általános iskolás, aki pedig a nyertes iskolán belül gyűjti a legtöbb szavazatot, egy tejfehér Apple iPhone 4S boldog tulajdonosa lesz. Az első 40 legtöbb pontszámot elért iskola között – kivéve az első helyezett iskolát – sorsolással további két iskola kerül kiválasztásra, akiknek 600-600 liter tej lesz a jutalma.
A kreatív kampányról bővebb információk a http://tej.sparkreativ.hu/ weboldalon olvashatók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >